decespugliatore per tosaerba telecomando di migliore qualità made in China

In l'erbaccia di a muntagna, a pendenza ripida, a zona umida, a palude, a strada, ci sò sempre qualchi periculi, cum'è serpenti velenosi. In questi lochi, i tosaerba ordinariu di cavallu ùn ponu micca entra o operazioni di sega. Se l'omu vanu direttamente à a sega manuale, serà un travagliu assai periculosu è inefficiente. La decespugliatrice Vigorun telecomandata risolve questi prublemi. Rende l'operazione di sega più sicura è efficiente.

Decespugliatore per tosaerba a distanza di vendita diretta in fabbrica cù u megliu prezzu in vendita in linea in Cina

E caratteristiche antipolvere è impermeabili, cù una classe di prutezzione IP54, facenu u disignu adattatu per diversi ambienti. I paràmetri di l'ingranaggi ragionevuli è a struttura di scatula affidabile cuntribuiscenu ancu à a durabilità di a cumminazione di u mutore è di a scatula di trasmissione è a forte capacità portante.

  • Falciatrice a spazzola di campo radiocontrollata con spazzola a neve lama a neve pala a neve macchina per rimuovere la neve
  • decespugliatore per tosaerba telecomando di migliore qualità made in China
  • tosaerba per pendii senza fili con spazzaneve lama da neve pala da neve macchina per rimuovere la neve
  • vendita diretta di fabbrica prezzu all'ingrossu bassu China villa prato cutter d'erba radiocontrollata
  • tagliaerba da prato radiocontrollata di migliore qualità fatta in Cina

Avemu capitu chì longu ore di funziunamentu cuntinuu sò spessu necessarii, in particulare per i paisaghjisti prufessiunali è i prughjetti di cura di u prato à grande scala. U nostru decespugliatore per tosaerba telecomandatu hè specificamente cuncepitu per sustene lunghi periodi d'usu. Pudete cuntà nantu à a so capacità di gestisce sessioni di falcia estensiva senza compromette u rendiment.

Ciò chì veramente ci distingue hè u nostru impegnu à un serviziu eccezziunale di u cliente. Cridemu in a custruzzione di relazioni à longu andà basate nantu à a fiducia è l'affidabilità. U nostru squadra di supportu dedicatu hè sempre prontu à aiutà vi cù qualsiasi dumanda, risoluzione di prublemi, o serviziu post-vendita. Valumemu a vostra satisfaczione sopra à tuttu è ci sforzemu di furnisce una sperienza perfetta da u mumentu chì fate a vostra compra.

mudedduVTLM 600VTLM 800VTW500-90
Appruntera DrivingHitachiHitachiIn rota
Motore / putenzaLoncin 9HpLoncin 16HpLoncin 9Hp
Cutting Width600mm800mm550mm
Altezza di taglio regulabileIè, à distanzaIè, à distanzaIè, a manu
Autocaricamentu
Dimension1010 * 980 * 780mm1320 * 1260 * 720mm1050 * 900 * 590mm
Peso185kg298kg120kg

Cerchemu agenti, distributori è rivenditori di decespugliatori per tosaerba telecomandati in u mondu sanu. Sè avete altre dumande o avete bisognu di assistenza, per piacè ùn esitate à cuntattateci.

Posti simili