macchina per tagliare l'erba radiocontrollata cù lama di neve spazzola di neve macchina di rimozione di neve

A cuntrariu di a pala manuale, chì spessu richiede più passaggi è un tempu considerableu, sta tagliaerba cuntrullata da radio cù una lama di neve permette à l'utilizatori di sbulicà grandi spazii rapidamente è senza sforzu. L'attaccu di lama di neve / lama di neve spinge efficacemente a neve da parte, risparmiendu tempu preziosu durante u prucessu di rimozione.

Vendite dirette di fabbrica trimatrice d'erba cuntrullata da radio cù lava di neve cù u megliu prezzu in vendita in linea in Cina

A funzione di cuntrollu remota permette à l'utilizatori di operà u trimmer di prato cun precisione è cunvenzione. Dirigendu a lama di neve / lama di neve utilizendu u telecomando, l'utilizatori ponu sguassà in modu efficiente a neve da e zone specifiche senza bisognu di travagliu manuale è movimenti ripetitivi.

  • macchina per tagliare l'erba radiocontrollata cù lama di neve spazzola di neve macchina di rimozione di neve
  • tagliaerba radiocontrollata con spazzaneve lama da neve pala da neve macchina per rimuovere la neve
  • tosaerba robotica cuntrullata à distanza di megliu qualità fatta in Cina
  • Cina hà fattu una falciatrice di pendenza à prezzu bassu per a vendita, u megliu telecomando di bush cinese
  • tosatrice a spazzola tracciata senza fili di migliore qualità fatta in Cina

Furnemu un supportu post-vendita cumpletu, cumprese risorse in linea per risolve i prublemi è assistenza tecnica rapida. A nostra squadra dedicata hè sempre pronta per affruntà ogni dumanda o preoccupazione chì i clienti ponu avè, assicurendu una sperienza senza saldatura in tutta a pruprietà di i nostri tosaerba à cuntrollu remoto.

A tagliaerba radiocontrollata cù aratri di neve sò i nostri prudutti principali attuali, largamente usati in a falcia di prato, taglio di erbaccia è taglio di cespugli, adatti per pendii, pendii ripide, terre desolate, strada, diga di fiume, frutteti, erbacce di campo, prati di villa, campi di calcio. , giardini, ecc.

mudedduVTLM 600VTLM 800VTW500-90
Appruntera DrivingHitachiHitachiIn rota
Motore / putenzaLoncin 9HpLoncin 16HpLoncin 9Hp
Cutting Width600mm800mm550mm
Altezza di taglio regulabileIè, à distanzaIè, à distanzaIè, a manu
Autocaricamentu
Dimension1010 * 980 * 780mm1320 * 1260 * 720mm1050 * 900 * 590mm
Peso185kg298kg120kg

Cerchemu agenti, distributori è rivenditori di tagliaerba radiocontrollata cù spazzaneve in u mondu sanu. Sè avete altre dumande o avete bisognu di assistenza, per piacè ùn esitate à cuntattateci.

Posti simili