vendita diretta di fabbrica prezzu all'ingrossu bassu Cina pendii terrapieni decespugliatore radiocontrolled

U nostru decespugliatore radiocontrolatu hè equipatu cù un mutore a benzina di marca Loncin. Una pista di gomma forte putenza face cullà finu à 50 gradi. U mutore elettricu è a bateria furnisce una forte putenza per l'operazione di falcia è arrampicata.

Decespugliatore radiocontrolatu di Vendita Diretta di Fabbrica cù u megliu prezzu in vendita in linea in Cina

I nostri prudutti sò sottumessi à prucessi rigurosu di prova è di cuntrollu di qualità per assicurà chì sò durable è longu. Utilizendu materiali d'alta qualità è tecniche avanzate di fabricazione, avemu u scopu di riduce a necessità di riparazioni è mantenimentu frequenti. Inoltre, i nostri prudutti sò cuncepiti cù funzioni amichevuli chì facenu facili da pulisce è mantene. Infine, cerchemu attivamente feedback da i nostri clienti è migliurà continuamente i nostri prudutti in basa di i so bisogni è preferenze.

  • vendita diretta di fabbrica prezzu all'ingrossu bassu Cina pendii terrapieni decespugliatore radiocontrolled
  • a migliore qualità di falciatrice di pendii di cuntrollu di radio senza filu made in China
  • Cina hà fattu una falciatrice di pente di cuntrollu remota à u prezzu bassu per a vendita, u megliu prezzu cinese di a falciatrice à distanza
  • tosaerba industriale senza filu di telecomando cù lama di neve lama di neve pala di neve macchina di rimozione di neve
  • cuntrollu radio senza filu tosaerba industriale di telecomando cù lama di neve lama di neve pala di neve macchina di rimozione di neve

A cumminazione di u mutore è di a scatula hè a prova di polvera è impermeabile cù una classe di prutezzione IP54, chì furnisce una prutezzione affidabile contr'à elementi esterni. I paràmetri di l'ingranaggi raghjone è a struttura robusta di a scatula assicuranu una capacità portante più forte. A cumminazione senza saldatura di l'ingranaggio è u mutore incorpora una lubrificazione interna di grassu, prevenendu a fuga d'oliu è allargendu a vita di l'unità integrata.

Vigorun Tech hè un fabricatore prufessiunale di veiculi senza pilota situatu in a cità di Weifang, a pruvincia di Shandong, in Cina. Semu da a listessa pruvincia cum'è Confucius, è simu assai influenzati da i so pinsamenti, chì enfatizanu l'impurtanza di l'onestà è l'integrità in a cundutta persunale è in i tratti d'affari.

mudedduVTLM 600VTLM 800VTW500-90
Appruntera DrivingHitachiHitachiIn rota
Motore / putenzaLoncin 9HpLoncin 16HpLoncin 9Hp
Cutting Width600mm800mm550mm
Altezza di taglio regulabileIè, à distanzaIè, à distanzaIè, a manu
Autocaricamentu
Dimension1010 * 980 * 780mm1320 * 1260 * 720mm1050 * 900 * 590mm
Peso185kg298kg120kg

Cerchemu agenti, distributori è rivenditori di decespugliatori radiocontrollati in u mondu sanu. Sè avete altre dumande o avete bisognu di assistenza, per piacè ùn esitate à cuntattateci.

Posti simili