vendita diretta di fabbrica bassu prezzu all'ingrossu Cina muntagna pendenza prato erbaccia telecomando

Slope lawn weed remote control equips cun mutore benzina marca Loncin. Una pista di gomma forte putenza face cullà finu à 60 gradi. U mutore elettricu è a bateria furnisce una forte putenza per l'operazione di falcia è arrampicata. U mutore brushless altamente efficiente furnisce più torque, un funziunamentu tranquillu è una vita più longa.

Affordable cun u megliu prezzu di u telecomando di erbaccia di pendita in vendita

In l'erbaccia di a muntagna, a pendenza ripida, a zona umida, a palude, a strada, ci sò sempre qualchi periculi, cum'è serpenti velenosi. In questi lochi, i tosaerba ordinariu di cavallu ùn ponu micca entra o operazioni di sega. Se l'omu vanu direttamente à a sega manuale, serà un travagliu assai periculosu è inefficiente. U tosaerba di cuntrollu remoto risolve questi prublemi. Rende l'operazione di sega più sicura è efficiente.

  • vendita diretta di fabbrica bassu prezzu grossista Cina prateria salvatica falciatrice banca di cuntrollu remoto
  • Cina hà fattu un decespugliatore senza filu à u prezzu bassu per a vendita, u megliu prezzu cinese di a tosaerba di telecomando
  • vendita diretta di fabbrica bassu prezzu all'ingrossu Cina muntagna pendenza prato erbaccia telecomando
  • Cina hà fattu una tosaerba di cuntrollu di radio à prezzu bassu in vendita, u megliu decespugliatore cinese ricaricabile
  • vendite dirette di fabbrica prezzu all'ingrossu bassu Cina robot di falcia remota di inclinazione ripida

Vigorun Tech hè un fabricatore di punta in u campu di u cuntrollu remoto di erbaccia di pendii, chì offre soluzioni innovative è efficaci per i dilettanti di a cura di u prato. Cù a nostra propria fabbrica di punta, simu in prima linea di l'industria, furnisce prudutti d'alta qualità chì anu rivoluzionatu u modu chì a ghjente mantene u so prato.

Vendite dirette di fabbrica U megliu cuntrollu remotu di erbaccia di prato in pendenza in Cina

Valoremu ancu i feedback di i nostri clienti è pigliamu in seriu. U nostru slope mpwer hè cuncepitu cù a facilità d'utilizatore in mente, facendu intuitive è faciule d'operare. Ch'ella sia un paisaghjolu prufessiunale o un pruprietariu cù una passione per un prato ben curatu, a nostra tosatrice risponderà è supererà e vostre aspettative.

mudedduTosaerba a telecomando (VTC550-90)Falciatrice a pista a distanza in gomma (VTC800-160)Robot toseur à radiocommande sans fil (VTW550-90)
Appruntera DrivingHitachiHitachiIn rota
Motore / putenzaLoncin 9HpLoncin 16HpLoncin 9Hp
Cutting Width550mm800mm550mm
Altezza di taglio regulabileIè, à distanzaIè, à distanzaIè, a manu
Autocaricamentu
Dimension1010 * 980 * 780mm1320 * 1260 * 720mm1050 * 900 * 590mm
Peso190kg293kg120kg

Cerchemu agenti, distributori è rivenditori di slope lawn weed remote control in tuttu u mondu. Siate sempre benvenuti à cuntattateci per qualsiasi quistione.

Posti simili