fabbrica vendita diretta bassu prezzu persunalizazione DIY wireless-cuntrullati gomma pista undercarriage cumprà shopping online da China

U core di u nostru trainu di gomma cuntrullatu senza filu si trova in u so chassis robustu. Ingegneria cù precisione, assicura stabilità è durabilità, chì permette un muvimentu fluidu è affidabile ancu in terreni difficili. Cù una alta capacità di carica utile, pò trattà senza sforzu carichi pesanti, facendu perfettu per diverse industrie.

Carru di gomma cuntrullatu senza filu assequible Produttore Chine prezzu bassu in vendita

Stu chassis mudificatu hè basatu annantu à a nostra tosaerba di telecomando altamente matura, chì hà una reputazione cum'è una opzione ecunomica è affidabile. Include u cuntrollu di u mutore di caminari di fiducia cunnisciutu per a so velocità di risposta sensibile è veloce. Inoltre, u chip intelligente integratu rileva in modu intelligente e cundizioni attuali è di riscaldamentu, assicurendu un rendimentu stabile in tuttu l'annu.

  • Chassis di robotica di cuntrollu di radio senza fili di persunalizazione assequible Vendite in linea per i dilettanti di bricolage
  • fabbrica vendita diretta bassu prezzu persunalizazione DIY wireless-cuntrullati gomma pista undercarriage cumprà shopping online da China
  • Chassis di piste cuntrullati senza fili di persunalizazione assequible Vendite in linea per i dilettanti di bricolage
  • persunalizazione assequible cuntrollu remotu carri di gomma di gomma Vendite in linea per i dilettanti di bricolage
  • Chassis robot cuntrullatu remota Fabbricante Cina fornitore di fabbrica grossista u megliu prezzu per a vendita

Vigorun Tech hè una sucietà di ricerca è sviluppu di punta specializata in i veiculi senza pilotu. Cum'è una fabbrica prufessiunale di fabricazione di veiculi senza equipaggiu, aghjurnemu constantemente i nostri prudutti è strivemu per furnisce à i nostri clienti soluzioni soddisfacenti.

Capemu l'impurtanza di supportu affidabile è serviziu. A nostra squadra tecnica dedicata hè impegnata à furnisce assistenza pronta, guida di risoluzione di prublemi è mantenimentu continuu per mantene a vostra pista di gomma cuntrullata senza filu chì funziona à u so megliu.

mudedduRRB 300RTC 100RCATT60
Appruntera DrivingIn rotaHitachiIn rota
Tensione / putenza24V / 350W * 424V / 500W * 248V / 1200W * 2
Max Caricamentu Payload300kg100kg660kg
Battery24V 20Ah24V 20Ah48V 20Ah * 2
Dimension1070 * 1035 * 430mm960 * 930 * 580mm1950 * 1500 * 800mm
Peso98kg120kg280kg

Cerchemu agenti, distributori è rivenditori di treni di gomma cuntrullati senza filu in u mondu sanu. Sè avete altre dumande o avete bisognu di assistenza, per piacè ùn esitate à cuntattateci.

Posti simili