Cina hà fattu una tosaerba di cuntrollu di radio à prezzu bassu in vendita, u megliu decespugliatore cinese ricaricabile

Decespugliatore ricaricabile equipatu cù u mutore a benzina di marca Loncin. Una pista di gomma forte putenza face cullà finu à 60 gradi. U mutore elettricu è a bateria furnisce una forte putenza per l'operazione di falcia è arrampicata. U mutore brushless altamente efficiente furnisce più torque, un funziunamentu tranquillu è una vita più longa.

Affordable cù u megliu prezzu di decespugliatore ricaricabile in vendita

In l'erbaccia di a muntagna, a pendenza ripida, a zona umida, a palude, a strada, ci sò sempre qualchi periculi, cum'è serpenti velenosi. In questi lochi, i tosaerba ordinariu di cavallu ùn ponu micca entra o operazioni di sega. Se l'omu vanu direttamente à a sega manuale, serà un travagliu assai periculosu è inefficiente. U tosaerba di cuntrollu remoto risolve questi prublemi. Rende l'operazione di sega più sicura è efficiente.

  • vendita diretta di fabbrica bassu prezzu grossista Cina prateria salvatica falciatrice banca di cuntrollu remoto
  • Cina hà fattu un decespugliatore senza filu à u prezzu bassu per a vendita, u megliu prezzu cinese di a tosaerba di telecomando
  • vendita diretta di fabbrica bassu prezzu all'ingrossu Cina muntagna pendenza prato erbaccia telecomando
  • Cina hà fattu una tosaerba di cuntrollu di radio à prezzu bassu in vendita, u megliu decespugliatore cinese ricaricabile
  • vendite dirette di fabbrica prezzu all'ingrossu bassu Cina robot di falcia remota di inclinazione ripida

Vigorun Tech hè un fabricatore di punta in u campu di a tosaerba radiocomandata, chì offre soluzioni innovative è efficaci per i dilettanti di a cura di u prato. Cù a nostra propria fabbrica di punta, simu in prima linea di l'industria, furnisce prudutti d'alta qualità chì anu rivoluzionatu a manera di mantene a ghjente in u so prato.

Vendita diretta in fabbrica U megliu tosaerba di cuntrollu di radio in Cina

Valoremu ancu i feedback di i nostri clienti è pigliamu in seriu. U nostru slope mpwer hè cuncepitu cù a facilità d'utilizatore in mente, facendu intuitive è faciule d'operare. Ch'ella sia un paisaghjolu prufessiunale o un pruprietariu cù una passione per un prato ben curatu, a nostra tosatrice risponderà è supererà e vostre aspettative.

mudedduTosaerba a telecomando (VTC550-90)Falciatrice a pista a distanza in gomma (VTC800-160)Robot toseur à radiocommande sans fil (VTW550-90)
Appruntera DrivingHitachiHitachiIn rota
Motore / putenzaLoncin 9HpLoncin 16HpLoncin 9Hp
Cutting Width550mm800mm550mm
Altezza di taglio regulabileIè, à distanzaIè, à distanzaIè, a manu
Autocaricamentu
Dimension1010 * 980 * 780mm1320 * 1260 * 720mm1050 * 900 * 590mm
Peso190kg293kg120kg

Cerchemu agenti, distributori è rivenditori di tosaerba radiocontrol in tuttu u mondu. Siate sempre benvenuti à cuntattateci per qualsiasi quistione.

Posti simili