tosaerba cingolata di cuntrolu radio di a megliu qualità fatta in Cina

I tosaerba cingolati di radiocontrol wireless sò un cambiamentu di ghjocu per l'individui cù limitazioni fisiche o prublemi di mobilità. Queste falciatrici eliminanu a necessità di spinghje manualmente o camminate daretu à una falciatrice, chì furnisce una soluzione conveniente per e persone chì sò anziani, disabili o chì anu una mobilità limitata. U funziunamentu di a tosatrice à distanza li permette di gode di l'indipendenza di mantene u so prato senza cunfidendu l'assistenza di l'altri.

Vendite dirette di fabbrica senza fili di cuntrollu di radio tosaerba tracciata cù u megliu prezzu in vendita in linea in Cina

Vigorun Tech hè un fabricatore di machini intelligenti prufessiunale in Cina situatu in a cità di Weifang, a pruvincia di Shandong, in Cina. Pudemu offre una tosaerba cingolata di cuntrollu di radio senza fili di migliore qualità. I machini sò sottumessi à 100% di teste interni è di campu per assicurà chì sò qualificati è pronti à aduprà prima di a consegna.

  • tosaerba robot senza fili di megliu qualità made in China
  • vendita diretta di fabbrica prezzu all'ingrosso bassu Cina sapling trimmer arbusti cuntrullati remoti
  • tosaerba cingolata di cuntrolu radio di a megliu qualità fatta in Cina
  • rasaerba a spazzola senza fili con spazzola da neve lama da neve pala da neve macchina per rimuovere la neve
  • tosaerba telecomandata cù lama di neve lama di neve pala di neve macchina di rimozione di neve

I tosaerba tracciati cù radiocontrol wireless sò particularmente benefizii per e pruprietà cummerciale cù prati espansivi, cum'è parchi, campi di golf, alberghi è scole. Queste grandi spazii spessu necessitanu un mantenimentu frequente è estensivu di u prato. I tosaerba di cuntrollu remoto permettenu à l'operatori di tagliare l'erba in modu efficiente è efficace, risparmiendu tempu è sforzu. Inoltre, a so manuvrabilità hè vantaghju per navigà intornu à ostaculi cum'è arburi, arbusti o equipaghji sportivi.

U nostru impegnu à l'eccellenza si riflette in a nostra solida basa industriale è in una industria di fabricazione di machini ben sviluppata. Cù una squadra di ingegneri è tecnichi sperimentati, pussedemu a cumpetenza necessaria per adattà i nostri prudutti per risponde à i bisogni specifichi di i nostri clienti, furnisce un valore è una satisfaczione senza pari.

mudedduVTLM 600VTLM 800VTW500-90
Appruntera DrivingHitachiHitachiIn rota
Motore / putenzaLoncin 9HpLoncin 16HpLoncin 9Hp
Cutting Width600mm800mm550mm
Altezza di taglio regulabileIè, à distanzaIè, à distanzaIè, a manu
Autocaricamentu
Dimension1010 * 980 * 780mm1320 * 1260 * 720mm1050 * 900 * 590mm
Peso185kg298kg120kg

Cerchemu agenti, distributori è rivenditori di tosaerba cingolata radiocontrollata in u mondu sanu. Sè avete altre dumande o avete bisognu di assistenza, ùn esitate micca à cuntattateci.

Posti simili