vendita diretta di fabbrica prezzu ingrossu bassu Cina prateria salvatica remota tosatrice a spazzola

Quandu i stagioni cambianu è e foglie cascanu, mantene un prato pulito è ben curatu diventa cruciale. A nostra tosatrice a spazzola telecomandata vi dà u putere di tagliate in modu efficiente u vostru prato minimizendu u risicu di u focu. Dotatu di tecnulugia avanzata, a nostra falciatrice vi permette di navigà facilmente à traversu u fogliu densu, sguassate e foglie secche è l'erba chì ponu agisce cum'è carburante potenziale per incendi.

Affordable cù u megliu prezzu tosaerba a spazzola remota in vendita

At Vigorun Tech, Semu orgogliosi di l'aghjurnà è di l'evoluzione continuamente di a nostra falciatrice a spazzola telecomandata per superà l'aspettattivi di i clienti. Capemu chì a tecnulugia avanza rapidamente, è credemu di stà in prima linea di questi avanzamenti. U nostru tosaerba hè u risultatu di una vasta ricerca è sviluppu.

  • Cina hà fattu una tosaerba di collina di cuntrollu remota à u prezzu bassu per a vendita, a tosatrice di prato più tracciata cinese
  • vendita diretta di fabbrica bassu prezzu grossista China terra overgrown mower track remote control
  • Cina hà fattu una tosaerba à cuntrollu remota à u prezzu bassu per a vendita, u megliu tosaerba cuntrullatu à distanza cinese
  • vendita diretta di fabbrica prezzu ingrossu bassu Cina prateria salvatica remota tosatrice a spazzola
  • Cina hà fattu una tosaerba di telecomando low price per a vendita, u megliu tosaerba di telecomando cinese cù piste

La falciatrice a spazzola remota hè pensata per affruntà e sfide è i periculi di falcia in terreni difficili, cum'è pendii, pendii ripide, zone umide, paludi è lati di strada. Utilizendu una falciatrice RC, l'operatori ponu stà à una distanza sicura mentre maneuveranu a falciatrice attraversu queste zone difficili. Questu reduce significativamente u risicu di accidenti o scontri cù criaturi periculosi cum'è serpenti velenosi.

Vendita diretta in fabbrica U megliu tosaerba a spazzola a distanza in Cina

Per assicurà un rendimentu putente è efficiente, u nostru tosaerba hà un mutore brushless 48V robustu è affidabile. Cù una bobina di diametru di 110 mm è un cable d'alimentazione di 6 mm quadrati, stu mutore genera una forte putenza mentre minimizza a generazione di calore. Stu disignu permette à a falciatrice di gestisce i travaglii esigenti mantenendu cundizioni di operazione ottimali.

mudedduTosaerba a telecomando (VTC550-90)Falciatrice a pista a distanza in gomma (VTC800-160)Robot toseur à radiocommande sans fil (VTW550-90)
Appruntera DrivingHitachiHitachiIn rota
Motore / putenzaLoncin 9HpLoncin 16HpLoncin 9Hp
Cutting Width550mm800mm550mm
Altezza di taglio regulabileIè, à distanzaIè, à distanzaIè, a manu
Autocaricamentu
Dimension1010 * 980 * 780mm1320 * 1260 * 720mm1050 * 900 * 590mm
Peso190kg293kg120kg

Cerchemu agenti, distributori è rivenditori di falciatrici a spazzola telecomandata in u mondu sanu. Siate sempre benvenuti à cuntattateci per qualsiasi quistione.

Posti simili