tosaerba a telecomando con spazzaneve lama da neve pala da neve macchina per rimuovere la neve

U nostru tosaerba à telecomando cù lama di neve hè una soluzione d'avanguardia per a rimozione di neve efficiente è còmuda. Cuncepitu cù tecnulugia avanzata è funzioni amichevuli, sta macchina hè equipata per trattà cun facilità diverse attività di pulizia di neve.

Vendite dirette di fabbrica tosaerba di cuntrollu remota cù lava di neve cù u megliu prezzu in vendita in linea in Cina

A macchina pò esse operata remotamente, chì permette à l'utilizatori di navigà cù precisione è cuntrollu da una distanza. Questa funzione elimina a necessità di spinta o rimorchiu manuale, facendu a rimozione di neve più sicura è più efficace.

  • Cina hà fattu un trimmer d'erba à prezzu bassu in vendita, u megliu tagliatore d'erba cuntrullatu à distanza cinese
  • tosaerba a cisterna di cisterne di megliu qualità telecomandata fatta in Cina
  • robot tosaerba senza fili di migliore qualità made in China
  • Falciatrice da giardino senza fili di radiocontrollo con lama da neve lama da neve pala da neve macchina per rimuovere la neve
  • tosaerba a telecomando con spazzaneve lama da neve pala da neve macchina per rimuovere la neve

Stendu infurmatu cù l'ultime tendenze di l'industria, cunducendu una vasta ricerca è sviluppu, è cullaburendu cù esperti in u campu, assicuremu chì i nostri prudutti restanu in prima linea di l'avanzamenti tecnologichi. Capemu l'impurtanza di furnisce soluzioni efficaci è rentabili à i nostri clienti, è travagliemu senza stanca per ottene questu.

Vigorun Tech aghjurnà è evoluzione continuamente a nostra tosaerba di telecomando cù un agrumi di neve per superà l'aspettattivi di i clienti. Capemu chì a tecnulugia avanza rapidamente, è credemu di stà in prima linea di questi avanzamenti.

mudedduVTLM 600VTLM 800VTW500-90
Appruntera DrivingHitachiHitachiIn rota
Motore / putenzaLoncin 9HpLoncin 16HpLoncin 9Hp
Cutting Width600mm800mm550mm
Altezza di taglio regulabileIè, à distanzaIè, à distanzaIè, a manu
Autocaricamentu
Dimension1010 * 980 * 780mm1320 * 1260 * 720mm1050 * 900 * 590mm
Peso185kg298kg120kg

Cerchemu agenti, distributori è rivenditori di tosaerba à telecomando cù spazzaneve in tuttu u mondu. Sè avete altre dumande o avete bisognu di assistenza, per piacè ùn esitate à cuntattateci.

Posti simili