Falciatrice da giardino senza fili di radiocontrollo con lama da neve lama da neve pala da neve macchina per rimuovere la neve

L'Attrezzatura per l'Ara di Neve per a nostra tosaerba da giardino di cuntrollu radio senza filu cù ara di neve hè un strumentu indispensabile per a rimozione di neve efficiente è efficace. Cù a so installazione faciule, e funzioni regulabili è u funziunamentu di cuntrollu remoto, offre una cunvenzione è un rendimentu ineguagliabile per mantene i vostri spazii esterni chjaru è accessibili durante i mesi d'invernu. Abbracciate a versatilità è l'affidabilità di u nostru Attachment Plow Plow per una sperienza di pulizia di neve senza cuciture.

Vendite dirette di fabbrica senza fili di cuntrollu di radio tosaerba da giardino cù aratu di neve cù u megliu prezzu in vendita in linea in Cina

L'utilizatori ponu facilmente aghjustà l'angolo di a lama di l'aratu di neve per adattà à e diverse cundizioni di neve è esigenze di sbulicità. Qu'il s'agisse d'une neige légère ou d'une forte dérive, l'angle réglable de la lame assure un rendement optimal et une efficace rimozione di neve senza danno alle superfici sottostanti.

  • Cina hà fattu un trimmer d'erba à prezzu bassu in vendita, u megliu tagliatore d'erba cuntrullatu à distanza cinese
  • tosaerba a cisterna di cisterne di megliu qualità telecomandata fatta in Cina
  • robot tosaerba senza fili di migliore qualità made in China
  • Falciatrice da giardino senza fili di radiocontrollo con lama da neve lama da neve pala da neve macchina per rimuovere la neve
  • tosaerba a telecomando con spazzaneve lama da neve pala da neve macchina per rimuovere la neve

Semu impegnati à spinghje i limiti di a tecnulugia di i veiculi senza equipaggiu, in cerca constantemente di novi suluzioni è applicazioni per i nostri prudutti. Cù a nostra sapè fà è dedizione, ci sforzemu di cuntribuisce à l'avanzamentu di l'industrii in u mondu.

Vigorun Tech aghjurnà è evoluzione continuamente a nostra tosaerba da giardino di cuntrollu radio senza filu cù lama di neve per superà e aspettative di i clienti. Capemu chì a tecnulugia avanza rapidamente, è credemu di stà in prima linea di questi avanzamenti.

mudedduVTLM 600VTLM 800VTW500-90
Appruntera DrivingHitachiHitachiIn rota
Motore / putenzaLoncin 9HpLoncin 16HpLoncin 9Hp
Cutting Width600mm800mm550mm
Altezza di taglio regulabileIè, à distanzaIè, à distanzaIè, a manu
Autocaricamentu
Dimension1010 * 980 * 780mm1320 * 1260 * 720mm1050 * 900 * 590mm
Peso185kg298kg120kg

Cerchemu agenti, distributori è rivenditori di tosaerba da giardino senza fili di cuntrollu di radio cù agrumi in u mondu sanu. Sè avete altre dumande o avete bisognu di assistenza, per piacè ùn esitate à cuntattateci.

Posti simili