tosaerba cingolata senza fili di migliore qualità made in China

Sia chì avete un prato pianu, un terrenu in pendenza, o superfici irregolari, a nostra tosaerba senza filu tracciata pò gestisce tuttu. Hè cuncepitu cù roti robusti è un chassis robustu per navigà in diversi terreni cun facilità, dendu risultati di taglio coerenti in tutta a vostra prupietà.

Vendita diretta in fabbrica tosaerba tracciata senza filu cù u megliu prezzu in vendita in linea in Cina

Semu una sucietà di fabricazione di machini cù più di 20 anni di sperienza in l'industria. A nostra squadra di esperti hè specializata in a produzzione di machini avanzati. Semu impegnati in a qualità è l'innuvazione, chì ci facenu un nome di fiducia in l'industria. Fornemu à i clienti l'ultime tecnulugia, prestazioni eccezziunale è serviziu di cliente eccezziunale.

  • Cina hà fattu una falciatrice telecomandata à prezzu bassu in vendita, u megliu decespugliatore cinese ricaricabile
  • tosaerba cingolata senza fili di migliore qualità made in China
  • vendita diretta di fabbrica bassu prezzu grossista China paisaghjistu aduprà wireless radio control mower electric pendiente
  • Tosaerba robot azionatu à distanza cù spazzaneve lama da neve pala da neve macchina per rimuovere la neve
  • macchina di taglio di erba senza fili di giardinu cù lama di neve lama di neve pala di neve macchina di rimozione di neve

U mutore di benzina utilizatu nantu à a tosaerba senza filu equipata cù una pompa d'oliu hè capace di lubricazione forzata, chì hè essenziale per un funziunamentu affidabile è impedisce l'usura prematura. Stu sistema assicura chì u mutore riceve un suministru constante di oliu pressurizatu per una lubricazione efficace, in particulare durante e cundizioni esigenti di guidà in una pendenza.

Avemu capitu chì longu ore di funziunamentu cuntinuu sò spessu necessarii, in particulare per i paisaghjisti prufessiunali è i prughjetti di cura di u prato à grande scala. U nostru tosaerba hè specificamente cuncepitu per sustene lunghi periodi di usu. Pudete cuntà nantu à a so capacità di gestisce sessioni di falcia estensiva senza compromette u rendiment.

mudedduVTLM 600VTLM 800VTW500-90
Appruntera DrivingHitachiHitachiIn rota
Motore / putenzaLoncin 9HpLoncin 16HpLoncin 9Hp
Cutting Width600mm800mm550mm
Altezza di taglio regulabileIè, à distanzaIè, à distanzaIè, a manu
Autocaricamentu
Dimension1010 * 980 * 780mm1320 * 1260 * 720mm1050 * 900 * 590mm
Peso185kg298kg120kg

Cerchemu agenti, distributori è rivenditori di tosaerba senza fili in u mondu sanu. Sè avete altre dumande o avete bisognu di assistenza, ùn esitate micca à cuntattateci.

Posti simili