Cina hà fattu a macchina di tagliata d'erba à u megliu prezzu per a vendita da a fabbrica di fabbricante di falciatrice di Cina

Macchina di taglio erba equipa cù mutore a benzina marca Loncin. Una pista di gomma forte putenza face cullà finu à 50 gradi. U mutore elettricu è a bateria furnisce una forte putenza per l'operazione di falcia è arrampicata. Reduce l'intensità di u travagliu, niose è vibrazione danni di u persunale, è riduce i costi di u travagliu.

Vendite dirette di fabbrica A megliu tagliatrice di erba in Cina

A tagliatrice d'erba hè adattata per a pulitura di ogni tipu di erbaccia cum'è pasture, greening stradale, terrapieni di fiumi, prughjetti di cuntrollu di inundazioni, Agricultura, silvicultura, frutteti, verdura, serre, splutazioni, orti di casa è altri lochi per apre u desertu è e erbacce, etc. Spécialement, si pò compie u travagliu di mowing l 'erba in pendita ripida periculosa da operazione sèmplice.

  • mutore di viaghju di trazione elettrica 500 mm di larghezza di taglio wireless radio control tosaerba remota robotica
  • Cina hà fattu a macchina di tagliata d'erba à u megliu prezzu per a vendita da a fabbrica di fabbricante di falciatrice di Cina
  • 7Hp 7.5HP 9HP 15HP motore a benzina lama rotativa multifunzionale tosaerba remota
  • velocità di viaghju di benzina 0 ~ 6Km / h gradi di travagliu 40 ° cuntrollu radio senza filu tosaerba elettricu in pendenza
  • A Cina hà fattu u megliu prezzu di falciatrice à spazzole cuntrullata remotamente in vendita da a fabbrica di fabricatore di falciatrici di Cina

Cum'è unu di i principali e principali fabbricanti di fabricatori di macchine per tagliare erba in Cina, Vigorun Tech vi ponu offre a macchina di tagliata di erba di megliu qualità. In cunfrontu cù prudutti simili in i mercati europei è americani, avemu un grande vantaghju di prezzu è una qualità di produttu garantita, chì vi permette di spende menu soldi è gode di i stessi o ancu megliu prudutti di tosaerba.

Affordable cù u megliu prezzu macchina di taglio di erba in vendita

  • Facile à funziunà, pò esse usatu da persone in sedie à rotelle.
  • Cù a batteria di salvezza, pò spustà u tosaerba senza inizià u mutore di benzina.
  • U quadru di a macchina di u nostru decespugliatore di cuntrollu remoto hè pesante è u materiale hè solidu.
  • U tosaerba senza filu hà una longa vita produttiva, un costu di mantenimentu bassu, è e so parti sò facili da rimpiazzà.
  • U tosaerba wireless evita di mette u persunale in situazioni insicure per falciare, è luntanu da serpenti, ragni, insetti, etc.
mudedduVTC550-90VTC800-160VTW550-90
Appruntera DrivingHitachiHitachiIn rota
Motore / putenzaLoncin 9HpLoncin 16HpLoncin 9Hp
Cutting Width550mm800mm550mm
Altezza di taglio regulabileIè, à distanzaIè, à distanzaIè, a manu
Autocaricamentu
Dimension1060 * 960 * 810mm1170 * 1270 * 910mm1060 * 960 * 810mm
Peso150kg240kg140kg

Cerchemu agenti, distributori è rivenditori di tagliaerba in u mondu sanu. Siete sempre benvenuti à cuntattateci per qualsiasi quistione.

Posti simili