Falciatrice elettrica RC per pendii con lama da neve, pala da neve, macchina per rimuovere la neve

A nostra falciatrice elettrica RC per pendii dotata di un Attachment Plow Plow hè una soluzione versatile per una rimozione efficace di a neve dopu una forte nevicata. Cuncepitu per integrà perfettamente cù a nostra tosaerba, l'attaccu per l'asciugatrice trasforma a vostra tosaerba in una putente macchina per a pulizia di neve, assicurendu chì i vostri spazi esterni restanu accessibili è sicuri durante l'invernu.

Vendita Diretta di Fabbrica RC falciatrice elettrica di pendenza cù lava di neve cù u megliu prezzu in vendita in linea in Cina

L'attrezzatura per l'arrasa di neve hè pensata per una stallazione senza fastidiu nantu à a nostra falciatrice elettrica RC. Cù meccanismi di muntatura simplici, l'utilizatori ponu attaccà è staccà rapidamente l'acra di neve, chì permettenu una transizione faciule trà a tosa di u prato è i travaglii di rimozione di neve.

  • trimmer di erba cuntrullata radio di a megliu qualità fatta in Cina
  • vendita diretta di fabbrica prezzu all'ingrossu bassu Cina arbusti tagliatore di pista radiocontrolled
  • tagliaerba senza fili di megliu qualità fatta in Cina
  • Falciatrice elettrica RC per pendii con lama da neve, pala da neve, macchina per rimuovere la neve
  • robot rasaerba telecomandato per pendii con spazzaneve lama da neve pala da neve macchina per rimuovere la neve

L'utilizatori ponu facilmente aghjustà l'angolo di a lama di l'aratu di neve per adattà à e diverse cundizioni di neve è esigenze di sbulicità. Qu'il s'agisse d'une neige légère ou d'une forte dérive, l'angle réglable de la lame assure un rendement optimal et une efficace rimozione di neve senza danno alle superfici sottostanti.

Comparatu cù prudutti simili, u nostru vantaghju di prezzu hè significativu. Basatu nantu à a cunniscenza prufonda di i prudutti, furnimu a megliu qualità è servizii post-vendita efficaci chì ponu aiutà direttamente i clienti à risolve i prublemi di i prudutti in linea è furnisce un supportu tecnicu veloce.

mudedduVTLM 600VTLM 800VTW500-90
Appruntera DrivingHitachiHitachiIn rota
Motore / putenzaLoncin 9HpLoncin 16HpLoncin 9Hp
Cutting Width600mm800mm550mm
Altezza di taglio regulabileIè, à distanzaIè, à distanzaIè, a manu
Autocaricamentu
Dimension1010 * 980 * 780mm1320 * 1260 * 720mm1050 * 900 * 590mm
Peso185kg298kg120kg

Cerchemu agenti, distributori è rivenditori di falciatrici elettrici RC per pendii cù lama di neve in tuttu u mondu. Sè avete altre dumande o avete bisognu di assistenza, per piacè ùn esitate à cuntattateci.

Posti simili