Piattaforma di robot tracked telecomando Cina fabbricante fabbrica fornitore grossista u megliu prezzu per a vendita

A piattaforma di robot tracked remote control hè alimentata da una batteria 24V 20Ah, chì offre una putenza sufficiente per periodi di operazione estesi. A rota di guida hà un pitch di 60 mm è 11 denti, assicurendu un muvimentu efficiente è affidabile di u chassis. U chassis hà un aspettu esteticamente piacevule cù un quadru spaziosu chì permette un vastu sviluppu è persunalizazione.

Piattaforma robotica tracciata di telecomando persunalizatu accessibile cù u megliu prezzu

A nostra piattaforma di robot tracked remote control hè custruita cun un disignu modulare, chì vi permette di persunalizà facilmente è adattà à i vostri bisogni specifichi. Sè avete bisognu di aghjunghje cumpunenti extra, mudificà a so funziunalità, o rinfurzà e so capacità, u nostru chassis furnisce a flessibilità per voi per creà a suluzione perfetta. Cù u nostru chassis di cuntrollu remoto, pudete ottene parechje funzioni in e vostre operazioni. Sia chì avete bisognu di u trasportu di materiale, a manipulazione di l'equipaggiu, o l'automatizazione di a linea di assemblea, u nostru chassis pò adattà senza saldatura è eseguisce diverse attività cù precisione è efficienza.

  • Chassis tracciatu wireless Cina fabbricante fabbrica fornitore grossista u megliu prezzu per a vendita
  • vendita diretta di fabbrica persunalizazione di prezzu bassu DIY basa di robot wireless cumprà shopping online da a Cina
  • piattaforma di pista di gomma wireless Cina fabbricante fabbrica fornitore grossista u megliu prezzu per a vendita
  • vendita diretta di fabbrica persunalizazione di prezzu bassu Piattaforma di pista di gomma telecomandata DIY cumprà shopping online da Cina
  • Piattaforma di robot tracked telecomando Cina fabbricante fabbrica fornitore grossista u megliu prezzu per a vendita

Vigorun Tech fucalizza nantu à a ricerca è u sviluppu di i veiculi senza pilotu di cuntrollu remota è auto pilotu, cum'è tosaerba di cuntrollu remota, tagliatore di erbaccia autopilota, kits di chassis di robot telecomandati wireless, piattaforma di robot autònuma, etc. A nostra cumpagnia hà una solida fundazione industriale è una industria di fabricazione di machini ben sviluppata.

Manifattore di Cina Piattaforma robotica tracciata di telecomando di prezzu bassu In Vendita

Capemu l'impurtanza di supportu affidabile è serviziu. U nostru squadra tecnicu dedicatu hè impegnatu à furnisce assistenza pronta, guida di risoluzione di prublemi, è mantenimentu continuu per mantene u vostru chassis di cuntrollu remoto in u so megliu.

mudedduBasi di robot di cuntrollu remotoChassis di pista di cuntrollu remotoCuntrollu Remote Trasportu All Terrain
Appruntera DrivingIn rotaHitachiIn rota
Tensione / putenza24V / 350W * 424V / 500W * 248V / 1200W * 2
Max Caricamentu Payload300kg100kg660kg
Battery24V 20Ah24V 20Ah48V/20A * 2
Dimension1070 * 1035 * 430mm900 * 920 * 580mm1950 * 1500 * 800mm
Peso98kg113kg280kg

Cerchemu agenti, distributori è rivenditori di piattaforma di robot tracked remote control in tuttu u mondu. Siate sempre benvenuti à cuntattateci per qualsiasi quistione.

Posti simili