trimmer di arbusti di telecomando di megliu qualità fattu in Cina

Le tondeuse à arbustes à télécommande Vigorun offre une précision plus grande que les tondeuses traditionnelles. Cù l'abilità di navigà spazii stretti, questi falciatori ponu taglià a vostra erba cù una precisione più grande, risultatu in un aspettu più uniforme è manicured. Questu hè particularmente benefiziu per quelli chì anu un paisaghju intricatu o chì sò orgogliosi di avè un prato ben curatu.

Vendita diretta di fabbrica trimmer di cespugliu di cuntrollu remoto cù u megliu prezzu in vendita in linea in Cina

In a nostra fabbrica, avemu priurità l'usu di cumpunenti d'alta qualità in u prucessu di fabricazione. Questu assicura chì i nostri prudutti ùn sò micca solu durable è affidabili, ma ancu furnisce prestazioni eccezziunali. Capemu l'impurtanza di offre prudutti chì rispondenu à i più alti standard, è a nostra selezzione meticulosa di cumpunenti guarantisci chì ogni pezzu hè sceltu currettamente.

  • vendita diretta di fabbrica bassu prezzu grossista China community greening wireless radio control grass trimming machine
  • telecomando industriale tosaerba a distanza telecomando con lama di neve lama di neve pala di neve macchina di rimozione di neve
  • trimmer di arbusti di telecomando di megliu qualità fattu in Cina
  • robot tosaerba cuntrollatu à distanza cun lama di neve spazzola di neve macchina di rimozione di neve
  • Cina hà fattu una tosaerba cingolata telecomandata à prezzu bassu per a vendita, u megliu tosaerba cuntrullatu radiu cinese

U nostru trimmer di cespugliu di telecomando hà una larga gamma di applicazioni per l'usu residenziale è cummerciale. Hè perfettu per quelli chì anu grandi prati è ùn volenu passà ore à falà. Questa sega avanzata pò ancu risparmià tempu è soldi per l'imprese cummirciali cum'è campi di golf, resorts è parchi. A nostra falciatrice hè versatile è pò esse persunalizata per risponde à i vostri bisogni specifichi. Da spazii ampi à terreni difficili, a nostra tosatrice hà a tecnulugia è u disignu per fà u travagliu cun facilità.

Cù u nostru focus constante nantu à l'innuvazione, l'impegnu à aduprà cumpunenti di alta qualità, è a dedizione à un serviziu post-vendita eccezziunale, ci sforzemu di furnisce à i nostri clienti e migliori soluzioni di cura di u prato in u mercatu. Semu cunfidenti chì i nostri prudutti supereranu e vostre aspettative è vi aiutanu à ottene prati immaculati cun facilità.

mudedduVTLM 600VTLM 800VTW500-90
Appruntera DrivingHitachiHitachiIn rota
Motore / putenzaLoncin 9HpLoncin 16HpLoncin 9Hp
Cutting Width600mm800mm550mm
Altezza di taglio regulabileIè, à distanzaIè, à distanzaIè, a manu
Autocaricamentu
Dimension1010 * 980 * 780mm1320 * 1260 * 720mm1050 * 900 * 590mm
Peso185kg298kg120kg

Cerchemu agenti, distributori è rivenditori di trimmer di cespuglii di telecomando in tuttu u mondu. Sè avete altre dumande o avete bisognu di assistenza, per piacè ùn esitate à cuntattateci.

Posti simili