Piste di cisterna RC di persunalizazione accessibile a distanza Vendite in linea per i dilettanti di bricolage

I nostri binari di cisterna RC operati à distanza incorporanu a tecnulugia di cuntrollu di radio senza filu, aghjunghjendu un novu livellu di comodità è libertà à i vostri sforzi di cuntrollu remoto. Cù un sistema di cuntrollu remoto wireless affidabile, pudete maneuver senza sforzu u vostru chassis di pista da una distanza, senza bisognu di cavi o fili ingombranti. Questa funziunalità wireless apre infinite pussibulità per l'esplorazione è u piacè.

Piste di cisterna RC remota affordabbli Produttore Chine prezzu bassu in vendita

Vigorun Tech hà sviluppatu un veiculu specializatu per i veiculi senza pilotu di cuntrollu remota è autopilotu. Stu pruduttu hè basatu annantu à a nostra tosaerba di cuntrollu remota è offre una opzione di chassis cun un costu efficace. Incorpora un controller di mutore di caminari maturu per capacità di risposta sensibile è rapida, è ancu un chip intelligente integratu per u monitoraghju di e cundizioni attuali è di riscaldamentu.

  • Piste di cisterna RC di persunalizazione accessibile a distanza Vendite in linea per i dilettanti di bricolage
  • Chassis di pista di gomma cuntrullatu remotamente u fabricatore di Cina u fornitore di fabbrica grossista u megliu prezzu per a vendita
  • persunalizazione assequible cuntrolu radio wireless RC tank tracks Vendite in linea per i dilettanti di bricolage
  • vendita diretta di fabbrica persunalizazione di prezzu bassu DIY cuntrullatu remota tank robot di cuntrollu remoto cumprà shopping online da Cina
  • Chassis cingolati in gomma teleoperatu di persunalizazione assequible Vendite in linea per i dilettanti di bricolage

Ùn mancate micca l'uppurtunità di sperimentà l'emozione di i prughjetti di cuntrollu remoto DIY. A nostra vendita diretta di fabbrica vi furnisce cù un prezzu bassu, persunalizabile, piste di cisterna RC operate remotamente chì portanu u vostru hobby à novi alture.

Capemu l'impurtanza di supportu affidabile è serviziu. U nostru squadra tecnicu dedicatu hè impegnatu à furnisce assistenza pronta, guida di risoluzione di prublemi, è mantenimentu continuu per mantene u vostru chassis di cuntrollu remoto in u so megliu.

mudedduRRB 300RTC 100RCATT60
Appruntera DrivingIn rotaHitachiIn rota
Tensione / putenza24V / 350W * 424V / 500W * 248V / 1200W * 2
Max Caricamentu Payload300kg100kg660kg
Battery24V 20Ah24V 20Ah48V 20Ah * 2
Dimension1070 * 1035 * 430mm960 * 930 * 580mm1950 * 1500 * 800mm
Peso98kg120kg280kg

Cerchemu agenti, distributori è rivenditori di piste di tank RC operate remoti in tuttu u mondu. Sè avete altre dumande o avete bisognu di assistenza, per piacè ùn esitate à cuntattateci.

Posti simili