vendita diretta di fabbrica prezzu all'ingrosso bassu China terracing trimmer radiocontrolled bush trimmer

A nostra gamma di prudutti include una varietà di trimmer di cespuglii radiocontrollati chì sò dotati di funzioni d'avanguardia pensate per risponde à e diverse esigenze di i nostri clienti. Da l'altezza di taglio regolabile per a manutenzione di u prato di precisione à i cuntrolli di u mutore convenienti è l'accessori versatili cum'è lame di neve, i nostri tosaerba sò ingegneriati per un rendimentu elevatu è versatilità.

Vendita diretta in fabbrica trimmer di bush radiocontrolled cun u megliu prezzu in vendita in linea in Cina

A cuntrariu di e falciatrici tradiziunali chì ponu mette sfide nantu à superfici irregolari, u nostru trimmer di cespuglii radiocontrolatu naviga senza sforzu attraversu i paisaghji collinari cun precisione è facilità. A so tecnulugia avanzata assicura una trazione è stabilità ottimali, chì offre una sperienza di falcia sicura ancu in pendii ripidi. Pruvate a cunvenzione di mantene un prato perfettamente curatu senza alcunu fastidiu o sforzu. Cù u nostru tosaerba telecomandatu, pudete ottene senza sforzu un cantiere pristine cù precisione è facilità. Investite in qualità, efficienza è tranquillità cù u nostru tosaerba di fiducia.

  • tosaerba a cingolata di migliore qualità telecomandata fatta in Cina
  • robot rasaerba di telecomando per colline cù lama di neve lama di neve pala di neve macchina di rimozione di neve
  • Tagliaerba a telecomando tosaerba con spazzola da neve lama da neve pala da neve macchina per rimuovere la neve
  • vendita diretta di fabbrica prezzu all'ingrosso bassu China terracing trimmer radiocontrolled bush trimmer
  • falciatrice inclinata senza fili cù spazzaneve lama da neve pala da neve macchina di rimozione di neve

Cum'è un fabricatore di punta di trimmer di bush radiocontrolled, simu impegnati à furnisce prudutti di alta qualità è serviziu à i clienti superiore. Travagliemu strettamente cù i nostri clienti per capiscenu i so bisogni è furnisce i migliori suluzioni pussibuli chì si adattanu à i so bisogni.

U nostru enfasi nantu à una solida fundazione industriale è una industria di fabricazione di machini ben sviluppata parla di a nostra dedizione à pruduce prudutti d'alta qualità. A cumpetenza di i nostri ingegneri è tecnichi sperimentati assicura chì i nostri prudutti rispondenu à i bisogni specifichi di i nostri clienti, chì hè cruciale per furnisce valore è satisfaczione.

mudedduVTLM 600VTLM 800VTW500-90
Appruntera DrivingHitachiHitachiIn rota
Motore / putenzaLoncin 9HpLoncin 16HpLoncin 9Hp
Cutting Width600mm800mm550mm
Altezza di taglio regulabileIè, à distanzaIè, à distanzaIè, a manu
Autocaricamentu
Dimension1010 * 980 * 780mm1320 * 1260 * 720mm1050 * 900 * 590mm
Peso185kg298kg120kg

Cerchemu agenti, distributori è rivenditori di trimmer di arbusti radiocontrollati in u mondu sanu. Sè avete altre dumande o avete bisognu di assistenza, per piacè ùn esitate à cuntattateci.

Posti simili