Chassis robot cuntrullatu remota Fabbricante Cina fornitore di fabbrica grossista u megliu prezzu per a vendita

Cum'è un strumentu di guida autònuma, u chassis robot cuntrullatu à distanza hè diventatu un equipamentu indispensabile in a produzzione industriale, l'agricultura, a logistica è parechje altre industrii. I piattaforme di chassis di pista cuntrullati remoti sò una scelta ideale per quelle missioni chì necessitanu operazione remota è capacità pesanti.

Chassis robot cuntrullatu remotamente assequible Produttore Chine prezzu bassu in vendita

Vigorun Tech hè una sucietà di ricerca è sviluppu di punta specializata in i veiculi senza pilotu. Cum'è una fabbrica prufessiunale di fabricazione di veiculi senza equipaggiu, aghjurnemu constantemente i nostri prudutti è strivemu per furnisce à i nostri clienti soluzioni soddisfacenti.

  • Chassis di robotica di cuntrollu di radio senza fili di persunalizazione assequible Vendite in linea per i dilettanti di bricolage
  • fabbrica vendita diretta bassu prezzu persunalizazione DIY wireless-cuntrullati gomma pista undercarriage cumprà shopping online da China
  • Chassis di piste cuntrullati senza fili di persunalizazione assequible Vendite in linea per i dilettanti di bricolage
  • persunalizazione assequible cuntrollu remotu carri di gomma di gomma Vendite in linea per i dilettanti di bricolage
  • Chassis robot cuntrullatu remota Fabbricante Cina fornitore di fabbrica grossista u megliu prezzu per a vendita

U nostru chassis cuncepitu di precisione assicura stabilità è durabilità, chì permette un muvimentu liscia è affidabile ancu in cundizioni di terreni duri. L'alta capacità di carica li permette di gestisce carichi pesanti cun facilità, facendu ideale per applicazioni in una varietà di industrii. Ch'ella sia a manipulazione di materiale in a produzzione industriale o a cugliera è a piantazione in l'agricultura, u chassis di robot telecomandatu pò esse perfettamente qualificatu.

Capemu l'impurtanza di supportu affidabile è serviziu. A nostra squadra tecnica dedicata hè impegnata à furnisce assistenza pronta, guida di risoluzione di i prublemi è mantenimentu continuu per mantene u vostru chassis di robot telecomandatu chì funziona à u so megliu.

mudedduRRB 300RTC 100RCATT60
Appruntera DrivingIn rotaHitachiIn rota
Tensione / putenza24V / 350W * 424V / 500W * 248V / 1200W * 2
Max Caricamentu Payload300kg100kg660kg
Battery24V 20Ah24V 20Ah48V 20Ah * 2
Dimension1070 * 1035 * 430mm960 * 930 * 580mm1950 * 1500 * 800mm
Peso98kg120kg280kg

Cerchemu agenti, distributori è rivenditori di chassis robot telecomandati in u mondu sanu. Sè avete altre dumande o avete bisognu di assistenza, ùn esitate micca à cuntattateci.

Posti simili