persunalizazione assequible cuntrollu remotu carri di gomma di gomma Vendite in linea per i dilettanti di bricolage

U quadru spaziosu è l'alta capacità di carica utile facenu di u trenu di gomma di cuntrollu remoto una piattaforma versatile chì pò esse persunalizata per una varietà di applicazioni. E dimensioni di u lettu di camion offre un spaziu largu per u trasportu di carichi, equipaghji o materiali.

Carru di gomma di gomma di telecomando assequible Produttore Chine prezzu bassu in vendita

Stu chassis mudificatu hè basatu annantu à a nostra tosaerba di telecomando altamente matura, chì hà una reputazione cum'è una opzione ecunomica è affidabile. Include u cuntrollu di u mutore di caminari di fiducia cunnisciutu per a so velocità di risposta sensibile è veloce. Inoltre, u chip intelligente integratu rileva in modu intelligente e cundizioni attuali è di riscaldamentu, assicurendu un rendimentu stabile in tuttu l'annu.

  • Chassis di robotica di cuntrollu di radio senza fili di persunalizazione assequible Vendite in linea per i dilettanti di bricolage
  • fabbrica vendita diretta bassu prezzu persunalizazione DIY wireless-cuntrullati gomma pista undercarriage cumprà shopping online da China
  • Chassis di piste cuntrullati senza fili di persunalizazione assequible Vendite in linea per i dilettanti di bricolage
  • persunalizazione assequible cuntrollu remotu carri di gomma di gomma Vendite in linea per i dilettanti di bricolage
  • Chassis robot cuntrullatu remota Fabbricante Cina fornitore di fabbrica grossista u megliu prezzu per a vendita

Vigorun Tech hè una sucietà di ricerca è sviluppu di punta specializata in i veiculi senza pilotu. Cum'è una fabbrica prufessiunale di fabricazione di veiculi senza equipaggiu, aghjurnemu constantemente i nostri prudutti è strivemu per furnisce à i nostri clienti soluzioni soddisfacenti.

Capemu l'impurtanza di supportu affidabile è serviziu. U nostru squadra tecnicu dedicatu hè impegnatu à furnisce assistenza pronta, guida di risoluzione di i prublemi, è mantenimentu continuu per mantene a vostra pista di gomma di cuntrollu remota chì funziona à u so megliu.

mudedduRRB 300RTC 100RCATT60
Appruntera DrivingIn rotaHitachiIn rota
Tensione / putenza24V / 350W * 424V / 500W * 248V / 1200W * 2
Max Caricamentu Payload300kg100kg660kg
Battery24V 20Ah24V 20Ah48V 20Ah * 2
Dimension1070 * 1035 * 430mm960 * 930 * 580mm1950 * 1500 * 800mm
Peso98kg120kg280kg

Cerchemu agenti, distributori è rivenditori di treni di gomma di cuntrollu remoto in tuttu u mondu. Sè avete altre dumande o avete bisognu di assistenza, per piacè ùn esitate à cuntattateci.

Posti simili