persunalizazione assequible RC rover chassis Vendite in linea per i dilettanti di bricolage

L'ampiu spaziu destinatu à u sviluppu permette a persunalizazione è l'integrazione di equipaghji è cumpunenti supplementari. Sfruttendu u HUB di espansione di funzioni, pudete espansione senza sforzu e capacità di a basa di robot, trasfurmendu in un veiculu versatile è adattabile chì si allinea perfettamente cù e vostre esigenze operative uniche.

Chassis rover RC assequible Produttore Chine prezzu bassu in vendita

Vigorun Tech hè un fabricatore prufessiunale di veiculi senza pilota situatu in a cità di Weifang, a pruvincia di Shandong, in Cina. A cumpagnia opera in una zona cù una forte basa industriale è una industria di fabricazione di machini ben sviluppata. Vigorun TechI veiculi senza equipaggiu sò destinati à furnisce soluzioni efficaci è convenienti per diverse applicazioni, cumprese u mantenimentu di u prato, i travaglii agriculi è l'operazioni industriali.

  • Chassis di robot radiocontrollati di persunalizazione assequible Vendite in linea per i dilettanti di bricolage
  • fabbrica vendita diretta bassu prezzu persunalizazione DIY wireless UGV chassis cumprà shopping online da China
  • Kit di chassis di cisterna cuntrullatu à distanza di persunalizazione assequible Vendite in linea per i dilettanti di bricolage
  • Chassis di robotica di cuntrollu di radio wireless Cina fabbricante fabbrica fornitore grossista u megliu prezzu per a vendita
  • persunalizazione assequible RC rover chassis Vendite in linea per i dilettanti di bricolage

U nostru chassis rover RC hè custruitu cù un disignu modulare, chì vi permette di persunalizà facilmente è adattà à i vostri bisogni specifichi. Sè avete bisognu di aghjunghje cumpunenti extra, mudificà a so funziunalità, o rinfurzà e so capacità, u nostru chassis furnisce a flessibilità per voi per creà a suluzione perfetta.

Capemu l'impurtanza di supportu affidabile è serviziu. A nostra squadra tecnica dedicata hè impegnata à furnisce assistenza pronta, guida di risoluzione di prublemi è mantenimentu continuu per mantene u vostru chassis di rover RC in u so megliu.

mudedduRRB 300RTC 100RCATT60
Appruntera DrivingIn rotaHitachiIn rota
Tensione / putenza24V / 350W * 424V / 500W * 248V / 1200W * 2
Max Caricamentu Payload300kg100kg660kg
Battery24V 20Ah24V 20Ah48V 20Ah * 2
Dimension1070 * 1035 * 430mm960 * 930 * 580mm1950 * 1500 * 800mm
Peso98kg120kg280kg

Cerchemu agenti, distributori è rivenditori di chassis RC rover in tuttu u mondu. Sè avete altre dumande o avete bisognu di assistenza, per piacè ùn esitate à cuntattateci.

Posti simili