Chassis di robotica di cuntrollu di radio wireless Cina fabbricante fornitore di fabbrica w grossista u megliu prezzu per a vendita

L'ampiu spaziu destinatu à u sviluppu permette a persunalizazione è l'integrazione di equipaghji è cumpunenti supplementari. Sfruttendu u HUB di espansione di funzioni, pudete espansione senza sforzu e capacità di a basa di robot, trasfurmendu in un veiculu versatile è adattabile chì si allinea perfettamente cù e vostre esigenze operative uniche.

Chassis di robotica di cuntrollu di radio senza fili assequible Produttore Chine prezzu bassu in vendita

Vigorun Tech hè un fabricatore prufessiunale di veiculi senza pilota situatu in a cità di Weifang, a pruvincia di Shandong, in Cina. A cumpagnia opera in una zona cù una forte basa industriale è una industria di fabricazione di machini ben sviluppata. Vigorun TechI veiculi senza equipaggiu sò destinati à furnisce soluzioni efficaci è convenienti per diverse applicazioni, cumprese u mantenimentu di u prato, i travaglii agriculi è l'operazioni industriali.

  • Chassis di robot radiocontrollati di persunalizazione assequible Vendite in linea per i dilettanti di bricolage
  • fabbrica vendita diretta bassu prezzu persunalizazione DIY wireless UGV chassis cumprà shopping online da China
  • Kit di chassis di cisterna cuntrullatu à distanza di persunalizazione assequible Vendite in linea per i dilettanti di bricolage
  • Chassis di robotica di cuntrollu di radio wireless Cina fabbricante fabbrica fornitore grossista u megliu prezzu per a vendita
  • persunalizazione assequible RC rover chassis Vendite in linea per i dilettanti di bricolage

U nostru chassis di robotica di cuntrollu di radio wireless hè custruitu cù un disignu modulare, chì vi permette di persunalizà facilmente è adattà à i vostri bisogni specifichi. Sè avete bisognu di aghjunghje cumpunenti extra, mudificà a so funziunalità, o rinfurzà e so capacità, u nostru chassis furnisce a flessibilità per voi per creà a suluzione perfetta.

Capemu l'impurtanza di supportu affidabile è serviziu. A nostra squadra tecnica dedicata hè impegnata à furnisce assistenza pronta, guida di risoluzione di prublemi è mantenimentu continuu per mantene u vostru chassis di robotica di cuntrollu di radio senza fili chì funziona à u so megliu.

mudedduRRB 300RTC 100RCATT60
Appruntera DrivingIn rotaHitachiIn rota
Tensione / putenza24V / 350W * 424V / 500W * 248V / 1200W * 2
Max Caricamentu Payload300kg100kg660kg
Battery24V 20Ah24V 20Ah48V 20Ah * 2
Dimension1070 * 1035 * 430mm960 * 930 * 580mm1950 * 1500 * 800mm
Peso98kg120kg280kg

Cerchemu agenti, distributori è rivenditori di chassis di robotica di cuntrollu di radio wireless in tuttu u mondu. Sè avete altre dumande o avete bisognu di assistenza, per piacè ùn esitate à cuntattateci.

Posti simili