Cina hà fattu una tosaerba radiocontrollata à prezzu bassu in vendita, u megliu robot tosaerba cinese per e muntagne

Una di e caratteristiche spiccate di u nostru robot tosaerba hè a grande scatula di trasmissione RV063. Stu gearbox hè dotatu di un altu rapportu di riduzzione di 1:40, assicurendu un torque eccezziunale à bassa velocità. Questa funzione permette à a falciatrice di cunquistà pendii ripidi è pendii cun facilità, offrendu prestazioni di taglio affidabili è efficienti in diversi terreni.

Affordable cù u megliu prezzu robot tosaerba in vendita

At Vigorun Tech, Semu orgogliosi di aghjurnà è evoluzione continuamente u nostru robot tosaerba per superà l'aspettattivi di i clienti. Capemu chì a tecnulugia avanza rapidamente, è credemu di stà in prima linea di questi avanzamenti. Da capacità di sega migliorate à opzioni di cuntrollu avanzate, spingemu sempre i limiti per furniscevi a megliu sperienza di sega disponibile.

  • Cina hà fattu una falciatrice di pendii ripida di telecomando à u prezzu bassu in vendita, u megliu trimmer di erba cinese
  • vendite dirette di fabbrica bassu prezzu all'ingrosso China wetland wireless radio control robot tosaerba
  • Cina hà fattu a tosaerba rc telecomando prezzu bassu per a vendita, u megliu tosaerba à distanza cinese
  • vendita diretta di fabbrica bassu prezzu grossista Cina pastorale wireless radio control tosaerba robot
  • Cina hà fattu una tosaerba radiocontrollata à prezzu bassu in vendita, u megliu robot tosaerba cinese per e muntagne

Per assicurà un rendimentu putente è efficiente, u nostru tosaerba hà un mutore brushless 48V robustu è affidabile. Cù una bobina di diametru di 110 mm è un cable d'alimentazione di 6 mm quadrati, stu mutore genera una forte putenza mentre minimizza a generazione di calore. Stu disignu permette à a falciatrice di gestisce i travaglii esigenti mantenendu cundizioni di operazione ottimali.

Vendita diretta in fabbrica U megliu tosaerba radiocontrolatu in Cina

Valoremu ancu i feedback di i nostri clienti è pigliamu in seriu. U nostru slope mpwer hè cuncepitu cù a facilità d'utilizatore in mente, facendu intuitive è faciule d'operare. Ch'ella sia un paisaghjolu prufessiunale o un pruprietariu cù una passione per un prato ben curatu, a nostra tosatrice risponderà è supererà e vostre aspettative.

mudedduVTC550-90VTC800-160VTW550-90
Appruntera DrivingHitachiHitachiIn rota
Motore / putenzaLoncin 9HpLoncin 16HpLoncin 9Hp
Cutting Width550mm800mm550mm
Altezza di taglio regulabileIè, à distanzaIè, à distanzaIè, a manu
Autocaricamentu
Dimension1010 * 980 * 780mm1320 * 1260 * 720mm1050 * 900 * 590mm
Peso190kg293kg120kg

Cerchemu agenti, distributori è rivenditori di falciatrici radiocontrollate in u mondu sanu. Siate sempre benvenuti à cuntattateci per qualsiasi quistione.

Posti simili