Tagliabordi ibridu senza spazzole per camminare senza fili à dinamo autoalimentatu

U quadru di a macchina di u nostru trimmer d'erba di cuntrollu radio hè pesante è u materiale hè solidu. Componente elettronicu Vigorun adopra i prudutti di marca famosa cinese, u rendiment hè stabile è durable. Assicura chì u trimmer d'erba di cuntrollu di radio pò travaglià continuamente per un bellu pezzu è trattà cun cundizioni estremi.

Vendita diretta in fabbrica U megliu trimmer di erba di cuntrollu di radio in Cina

Vigorun Tech hè un fabricatore chì si focalizeghja solu in a produzzione di trimmer di erba di cuntrollu radio. In cunfrontu cù parechje altre cumpagnie chì ùn pruducenu micca i so propiu ma vendenu spedizioni, avemu vantaghji evidenti in a ricerca è u sviluppu di i prudutti. Basatu nantu à a cunniscenza prufonda di i prudutti, furnimu a megliu qualità è servizii post-vendita efficaci chì ponu aiutà direttamente i clienti à risolve i prublemi di i prudutti in linea è furnisce un supportu tecnicu veloce.

  • Cina hà fattu una tosaerba rc telecomandata à prezzu bassu per a vendita, u megliu tosaerba cinese telecomandata in vendita
  • Motore à benzina appruvatu 9HP EPA altezza di taglio 1-18 cm tosaerba à telecomando regolabile per piste
  • Cina hà fattu una tosaerba di cuntrollu di radio à un prezzu bassu per a vendita, u megliu tosaerba cinese telecomandatu
  • Tagliabordi ibridu senza spazzole per camminare senza fili à dinamo autoalimentatu
  • Cina hà fattu una falciatrice à spazzole per i pendii à u prezzu bassu in vendita, u megliu telecomando cinese per a falciatrice in pendenza

U trimmer d'erba di cuntrollu di radio adopta a tecnulugia di cuntrollu remota wireless più avanzata di u mondu è a tecnulugia di cuntrollu autonoma intelligente. Pista di gomma larga 15 cm, adatta per diverse cundizioni di travagliu, cum'è pendii ripidi, terreni deserti, ortu ecologicu, parcu ecologicu, terrapieni, splutazioni, erbacce di campu, campu di football, furesta, splutazioni forestali, cortile davanti, prato di giardinu, etc. a vita di serviziu pò ghjunghje à più di 5 anni.

Affordable cù u megliu prezzu di trimmer d'erba di cuntrollu di radio in vendita

  • Motore à benzina appruvatu EPA, standard di emissioni Euro 5.
  • Sistema di cuntrollu intelligente, cù autoprotezzione, pò esse usatu per un bellu pezzu
  • Lame di tosaerba impurtate, forti è durable. I pezzi di rimpiazzamentu sò boni.
  • A sega hè alimentata da un mutore di benzina, è u mutore di a batteria spinge u crawler à marchjà, chì pò generà elettricità da ellu stessu.
mudedduVTC550-75VTC550-90VTC800-160VTW550-70VTW550-90
Appruntera DrivingHitachiHitachiHitachiIn rotaIn rota
Motore / putenzaYamaha 7.5HpLoncin 9HpLoncin 16HpLoncin 7HpLoncin 9Hp
Cutting Width550mm550mm800mm550mm550mm
Altezza di taglio regulabileIè, à distanzaIè, à distanzaIè, à distanzaIè, a manuIè, à distanza
AutocaricamentuInnò
Dimension1060 * 960 * 810mm1060 * 960 * 810mm1170 * 1270 * 910mm1120 * 920 * 650mm1060 * 960 * 810mm
Peso135kg150kg240kg100kg140kg

Cerchemu agenti, distributori è rivenditori di trimmer di erba di cuntrollu radio in tuttu u mondu. Siate sempre benvenuti à cuntattateci per qualsiasi quistione.

Posti simili