Chassis crawler azionatu remota Fabbricante Cina fornitore di fabbrica grossista u megliu prezzu per a vendita

Cù a capacità di sustene diverse cundizioni ambientali è offre un cuntrollu precisu di diverse funzioni, stu veiculu hè sicuru di scuntrà è superà e vostre aspettative. Sia chì avete bisognu di un veiculu affidabile è persunalizabile per scopi di logistica o di trasportu, u chassis di crawler operatu remotamente vi hà coperto.

Chassis à crawler remota à prezzu accessibile Produttore Chine prezzu bassu in vendita

U pruduttu hè basatu annantu à a tosaerba di cuntrollu remota ben stabilita, facendu una opzione di chassis cun un costu efficace. Utiliza un controller di mutore di caminari maturu cunnisciutu per a so velocità di risposta sensibile è veloce. U chip intelligente integratu pò detectà in modu intelligente e cundizioni attuali è di riscaldamentu, assicurendu un funziunamentu stabile in tuttu l'annu. A funzione di partenza lenta permette un funziunamentu lisu senza scossa bruschi quandu accelerà o decelera.

  • Chassis crawler azionatu remota Fabbricante Cina fornitore di fabbrica grossista u megliu prezzu per a vendita
  • persunalizazione assequible Chassis di tank robot cuntrullatu remotamente Vendite in linea per i dilettanti di bricolage
  • vendita diretta di fabbrica persunalizazione di prezzu bassu DIY RC gomma pista undercarriage cumprà shopping online da Cina
  • persunalizazione assequible RC telaio di gomma cingolata di telaio Vendite in linea per i dilettanti di bricolage
  • Chassis di robotica cuntrullata remotamente u fabricatore di Cina u fornitore di fabbrica grossista u megliu prezzu per a vendita

At Vigorun Tech, cuncepemu è producimu prudutti d'alta qualità chì rispondenu à e richieste di diverse industrie. Cù u nostru chassis crawler operatu à distanza, pudete aspittà l'innuvazione, l'affidabilità è a versatilità in una solu suluzione. Pruvate e pussibilità è migliurà i vostri prughjetti cù i nostri ultimi chassis.

Capemu l'impurtanza di supportu affidabile è serviziu. A nostra squadra tecnica dedicata hè impegnata à furnisce assistenza pronta, guida di risoluzione di i prublemi è mantenimentu continuu per mantene u vostru chassis crawler operatu remotamente in u so megliu.

mudedduRRB 300RTC 100RCATT60
Appruntera DrivingIn rotaHitachiIn rota
Tensione / putenza24V / 350W * 424V / 500W * 248V / 1200W * 2
Max Caricamentu Payload300kg100kg660kg
Battery24V 20Ah24V 20Ah48V 20Ah * 2
Dimension1070 * 1035 * 430mm960 * 930 * 580mm1950 * 1500 * 800mm
Peso98kg120kg280kg

Cerchemu agenti, distributori è rivenditori di chassis crawler remoti in tuttu u mondu. Sè avete altre dumande o avete bisognu di assistenza, per piacè ùn esitate à cuntattateci.

Posti simili