tosaerba robot senza fili di megliu qualità made in China

U nostru robot rasaerba senza fili hè incredibilmente versatile, facendu perfettu per diverse applicazioni. Sia chì avete un prato residenziale, una prupietà cummerciale, o ancu una grande prupietà, sta falciatrice pò trattà tuttu. Cù a so altezza di taglio regulabile è a piattaforma di taglio larga, pò copre in modu efficiente una grande zona in pocu tempu, lasciandu daretu à un prato ben curatu.

Vendita diretta di fabbrica robot tosaerba senza filu cù u megliu prezzu in vendita in linea in Cina

U servomotore Vigorun hà un disignu ben pensatu è parechje caratteristiche notevuli chì cuntribuiscenu à a so durabilità, u funziunamentu lisu è a produzzione minima di rumore. I so materiali resistenti à l'alta temperatura è a custruzzione forte facenu adattatu per trattà carichi più elevati, mentre chì e so proprietà antipolvere è impermeabili furniscenu una prutezzione affidabile contr'à elementi esterni.

  • tosaerba robot senza fili di megliu qualità made in China
  • vendita diretta di fabbrica prezzu all'ingrosso bassu Cina sapling trimmer arbusti cuntrullati remoti
  • tosaerba cingolata di cuntrolu radio di a megliu qualità fatta in Cina
  • rasaerba a spazzola senza fili con spazzola da neve lama da neve pala da neve macchina per rimuovere la neve
  • tosaerba telecomandata cù lama di neve lama di neve pala di neve macchina di rimozione di neve

Cum'è u veru fabricatore di robot tosaerba senza filu, avemu aghjurnatu constantemente i nostri prudutti cù l'ultimi cumpunenti è funziunalità per mantene un vantaghju cumpetitivu in u mercatu. Avemu una megliu comprensione di i nostri prudutti è ponu furnisce un supportu post-vendita superiore per assicurà a satisfaczione di i clienti.

U nostru impegnu à l'eccellenza si riflette in a nostra solida basa industriale è in una industria di fabricazione di machini ben sviluppata. Cù una squadra di ingegneri è tecnichi sperimentati, pussedemu a cumpetenza necessaria per adattà i nostri prudutti per risponde à i bisogni specifichi di i nostri clienti, furnisce un valore è una satisfaczione senza pari.

mudedduVTLM 600VTLM 800VTW500-90
Appruntera DrivingHitachiHitachiIn rota
Motore / putenzaLoncin 9HpLoncin 16HpLoncin 9Hp
Cutting Width600mm800mm550mm
Altezza di taglio regulabileIè, à distanzaIè, à distanzaIè, a manu
Autocaricamentu
Dimension1010 * 980 * 780mm1320 * 1260 * 720mm1050 * 900 * 590mm
Peso185kg298kg120kg

Cerchemu agenti, distributori è rivenditori di robot tosaerba senza fili in u mondu sanu. Sè avete altre dumande o avete bisognu di assistenza, per piacè ùn esitate à cuntattateci.

Posti simili