taglianevi di pista di cuntrollu remota cù lama di neve lama di neve pala di neve macchina di rimozione di neve

Cum'è u nome suggerisce, u cutter d'erba di pista di cuntrollu remota cù neve pò esse cuntrullatu remotamente, assicurendu a massima comodità è precisione. L'utilizatori ponu dirige l'astra di neve / lama di neve per spustà in diverse direzzione, assicurendu a rimozione cumpleta di a neve da e zone desiderate senza a necessità di u muvimentu manuale ripetitivu.

Vendite dirette di fabbrica, tagliatore d'erba di pista di cuntrollu remoto cù neve cù u megliu prezzu in vendita in linea in Cina

A macchina pare esse pensata per sguassà in modu efficiente grandi spazii di neve rapidamente è senza sforzu, riducendu a tensione fisica è u tempu assuciatu à a pala manuale. L'inclusione di una lama di neve / attaccu di lama di neve, u disignu ergonomicu è a funzione di cuntrollu remoto cuntribuiscenu à rende u prucessu di rimozione di neve più efficiente è cunvene per l'utilizatori.

  • tosaerba RC di migliore qualità in pendenza ripida fatta in Cina
  • vendita diretta di fabbrica bassu prezzu grossu China villa lawn wireless radio control tosaerba
  • tosaerba a pista di gomma telecomandata di megliu qualità fatta in Cina
  • tosaerba remota cù spazzola di neve lama di neve pala di neve macchina di rimozione di neve
  • taglianevi di pista di cuntrollu remota cù lama di neve lama di neve pala di neve macchina di rimozione di neve

Semu orgogliosi di utilizà cumpunenti d'alta qualità in u nostru tagliatore d'erba di pendita di cuntrollu remoto cù neve, assicurendu a durabilità è a resistenza à i danni. Questu significa chì a nostra falciatrice hè custruita per resiste à e richieste di l'usu regulare senza usura o rompe facilmente.

Avemu capitu chì longu ore di funziunamentu cuntinuu sò spessu necessarii, in particulare per i paisaghjisti prufessiunali è i prughjetti di cura di u prato à grande scala. U nostru tosaerba hè specificamente cuncepitu per sustene lunghi periodi di usu. Pudete cuntà nantu à a so capacità di gestisce sessioni di falcia estensiva senza compromette u rendiment.

mudedduVTLM 600VTLM 800VTW500-90
Appruntera DrivingHitachiHitachiIn rota
Motore / putenzaLoncin 9HpLoncin 16HpLoncin 9Hp
Cutting Width600mm800mm550mm
Altezza di taglio regulabileIè, à distanzaIè, à distanzaIè, a manu
Autocaricamentu
Dimension1010 * 980 * 780mm1320 * 1260 * 720mm1050 * 900 * 590mm
Peso185kg298kg120kg

Cerchemu agenti, distributori è rivenditori di tagliaerba di pendii di cuntrollu remoto cù neve in tuttu u mondu. Sè avete altre dumande o avete bisognu di assistenza, per piacè ùn esitate à cuntattateci.

Posti simili