tosaerba RC di migliore qualità in pendenza ripida fatta in Cina

Vigorun TechI tosaerba RC in pendenza ripida sò dotati di tecnulugia avanzata chì assicura una tosa precisa è precisa. Cù altezze di taglio persunalizabili è velocità di taglio regolabili, l'utilizatori ponu ottene risultati impeccabili di mantenimentu di u prato.

Vendite dirette di fabbrica RC tosaerba in pendenza ripida cù u megliu prezzu in vendita in linea in Cina

A precisione offerta da a tosaerba RC in pendenza ripida hè un vantaghju significativu. A capacità di manuvra in spazii stretti permette à queste falciatrici di tagliare l'erba cun più precisione, purtendu à un aspettu più uniforme è raffinatu. Stu livellu di precisione hè soprattuttu benefiziu per l'individui cù un paisaghju detallatu o quelli chì valore un prato ben curatu. Cù una tosaerba telecomandata, ottene un aspettu lucidatu è precisu per u vostru prato diventa senza sforzu.

  • tosaerba RC di migliore qualità in pendenza ripida fatta in Cina
  • vendita diretta di fabbrica bassu prezzu grossu China villa lawn wireless radio control tosaerba
  • tosaerba a pista di gomma telecomandata di megliu qualità fatta in Cina
  • tosaerba remota cù spazzola di neve lama di neve pala di neve macchina di rimozione di neve
  • taglianevi di pista di cuntrollu remota cù lama di neve lama di neve pala di neve macchina di rimozione di neve

Fabbricatu in u nostru stabilimentu di punta, a nostra tosaerba RC in pendenza ripida hè custruita per furnisce prestazioni è durabilità di punta. Impieghemu misure strette di cuntrollu di qualità in tuttu u prucessu di fabricazione per assicurà chì ogni unità risponde à i più alti standard.

Avemu capitu chì longu ore di funziunamentu cuntinuu sò spessu necessarii, in particulare per i paisaghjisti prufessiunali è i prughjetti di cura di u prato à grande scala. U nostru tosaerba hè specificamente cuncepitu per sustene lunghi periodi di usu. Pudete cuntà nantu à a so capacità di gestisce sessioni di falcia estensiva senza compromette u rendiment.

mudedduVTLM 600VTLM 800VTW500-90
Appruntera DrivingHitachiHitachiIn rota
Motore / putenzaLoncin 9HpLoncin 16HpLoncin 9Hp
Cutting Width600mm800mm550mm
Altezza di taglio regulabileIè, à distanzaIè, à distanzaIè, a manu
Autocaricamentu
Dimension1010 * 980 * 780mm1320 * 1260 * 720mm1050 * 900 * 590mm
Peso185kg298kg120kg

Cerchemu agenti, distributori è rivenditori di tosaerba RC in tuttu u mondu. Sè avete altre dumande o avete bisognu di assistenza, ùn esitate micca à cuntattateci.

Posti simili