Falciatrice elettrica per pendii telecomandata cù lama di neve lama di neve pala di neve macchina di rimozione di neve

U tosaerba elettricu cuntrullatu remota cù a nevicata hè un cambiamentu di ghjocu in u campu di a rimozione di neve. Ùn solu minimizza l'eserciziu fisicu è riduce u risicu di ferite, ma ancu aumenta significativamente l'efficienza, chì permette à l'utilizatori di sguassà e zone cuperte di neve rapidamente è senza sforzu.

Vendite dirette di fabbrica falciatrice elettrica cuntrullata à distanza cun lava di neve cù u megliu prezzu in vendita in linea in Cina

L'attaccamentu di l'asciugatrice di neve sguassate senza sforzu a neve da i viaghji, marciapiedi, parcheggi, è qualsiasi altre zone chì deve esse mantene senza neve. Dotatu d'altezza regulabile, pò adattà rapidamente à diverse profondità è superfici di neve, assicurendu una rimozione di neve efficace è precisa.

  • vendita diretta di fabbrica prezzu all'ingrossu bassu Cina autostrada pianta pendiente prutezzione RC grass trimmer
  • tosaerba di trimmer radio di qualità di migliore qualità made in China
  • Cina hà fattu u prezzu bassu di vendita di una falciatrice in pendenza, u megliu decespugliatore senza filu cinese
  • rasaerba industriale cuntrullata à distanza cun lama di neve lama di neve pala da neve macchina di rimozione di neve
  • Falciatrice elettrica per pendii telecomandata cù lama di neve lama di neve pala di neve macchina di rimozione di neve

Vigorun Tech hè una sucietà di ricerca è sviluppu di punta specializata in i veiculi senza pilotu. Cù un forte enfasi nantu à l'innuvazione, avemu sviluppatu una gamma diversa di prudutti d'avanguardia pensati per rinfurzà diverse industrie. Vigorun Tech hà una solida fundazione industriale è una industria di fabricazione di machini ben sviluppata. A nostra squadra di ingegneri è tecnichi sperimentati travaglianu incansablemente per assicurà chì i nostri prudutti sò di a più alta qualità è risponde à i bisogni specifichi di i nostri clienti.

A satisfaczione di u cliente hè sempre a nostra prima priorità, è valoremu i feedback da i nostri clienti. Pigliemu ogni opportunità per migliurà i nostri prudutti basati nantu à l'input di i clienti, cù u scopu di furnisce una sperienza eccezziunale. Attraversu un approcciu centratu in u cliente, avemu u scopu di custruisce relazioni à longu andà è stabiliscemu cum'è un partner di fiducia in l'industria di i veiculi senza pilotu.

mudedduVTLM 600VTLM 800VTW500-90
Appruntera DrivingHitachiHitachiIn rota
Motore / putenzaLoncin 9HpLoncin 16HpLoncin 9Hp
Cutting Width600mm800mm550mm
Altezza di taglio regulabileIè, à distanzaIè, à distanzaIè, a manu
Autocaricamentu
Dimension1010 * 980 * 780mm1320 * 1260 * 720mm1050 * 900 * 590mm
Peso185kg298kg120kg

Cerchemu agenti, distributori è rivenditori di tosaerba elettricu telecomandatu cù spazzaneve in tuttu u mondu. Sè avete altre dumande o avete bisognu di assistenza, per piacè ùn esitate à cuntattateci.

Posti simili