tosaerba robotica cuntrullata à distanza di megliu qualità fatta in Cina

I tosaerba robotici cuntrullati remoti venenu cù una mansa di funzioni di sicurezza per mette a vostra mente à l'aise. A maiò parte di i mudelli sò dotati di buttuni di stop d'emergenza. Questa funzione impedisce accidenti è assicura una sperienza di sega sicura. Inoltre, u telecomando vi permette di mantene una distanza sicura da a falciatrice, riducendu u risicu di ferite assuciatu cù i falciatori tradiziunali.

Vendite dirette di fabbrica falciatrice robotica cuntrullata à distanza cù u megliu prezzu in vendita in linea in Cina

Se u vostru prato comprende pendii impegnative, ùn vi preoccupate micca, perchè u nostru mudellu VTLM800 hè adattatu per risponde à i vostri bisogni. Vantendu prestazioni di prima qualità in terreni irregolari, sta macchina rimarchevule cunquista i pendii cun facilità notevuli. U so design robustu è a tecnulugia d'avanguardia garantinu una sperienza di falcia impeccabile.

  • macchina per tagliare l'erba radiocontrollata cù lama di neve spazzola di neve macchina di rimozione di neve
  • tagliaerba radiocontrollata con spazzaneve lama da neve pala da neve macchina per rimuovere la neve
  • tosaerba robotica cuntrullata à distanza di megliu qualità fatta in Cina
  • Cina hà fattu una falciatrice di pendenza à prezzu bassu per a vendita, u megliu telecomando di bush cinese
  • tosatrice a spazzola tracciata senza fili di migliore qualità fatta in Cina

Cum'è un attore prominente in l'industria, Vigorun Tech hà una fabbrica robusta dotata di facilità avanzate è una forza di travagliu qualificata. A nostra dedizione à a produzzione di prudutti d'alta qualità pò esse vistu in a nostra aderenza à strette misure di cuntrollu di qualità, assicurendu chì i nostri tosaerba rispondenu è superanu i standard di l'industria.

I tosaerba robotici cuntrullati à distanza sò i nostri prudutti principali attuali, largamente utilizati in a falda di prato, taglio di erbaccia è taglio di cespugli, adatti per pendii, pendii ripide, terreni deserti, strada, diga di fiume, frutteti, erbacce di campo, prati di villa, campi di calcio, giardini, ecc.

mudedduVTLM 600VTLM 800VTW500-90
Appruntera DrivingHitachiHitachiIn rota
Motore / putenzaLoncin 9HpLoncin 16HpLoncin 9Hp
Cutting Width600mm800mm550mm
Altezza di taglio regulabileIè, à distanzaIè, à distanzaIè, a manu
Autocaricamentu
Dimension1010 * 980 * 780mm1320 * 1260 * 720mm1050 * 900 * 590mm
Peso185kg298kg120kg

Cerchemu agenti, distributori è rivenditori di rasaerba robotica telecomandata in tuttu u mondu. Sè avete altre dumande o avete bisognu di assistenza, per piacè ùn esitate à cuntattateci.

Posti simili