Rasaerba robot radiocontrollato a distanza con lama da neve lama da neve pala da neve macchina per rimuovere la neve

U tosaerba di cuntrollu remota cù ara di neve aghjusta versatilità à a macchina, chì li permette di serve u duppiu scopu cum'è tosaerba è una macchina di rimozione di neve. Questa versatilità face a macchina una soluzione economica è pratica sia per u mantenimentu di u prato d'estate sia per i travaglii invernali di pulizia di neve.

Vendite dirette di fabbrica tosaerba di cuntrollu remota cù lava di neve cù u megliu prezzu in vendita in linea in Cina

U tosaerba di cuntrollu remota cù ara di neve, inseme cù a funzione di cuntrollu remota di a macchina, rende i travaglii di rimozione di neve più convenienti è facili d'utilizatori. L'utilizatori ponu operà a macchina da una distanza, riducendu a tensione fisica assuciata cù a pala di neve manuale.

  • Rasaerba robot radiocontrollato a distanza con lama da neve lama da neve pala da neve macchina per rimuovere la neve
  • Cina hà fattu una falciatrice di pente di cuntrollu remota cù piste à prezzu bassu in vendita, u megliu tosaerba à spazzola remota cinese
  • Robot tosaerba RC per colline cù lama di neve lama di neve pala di neve macchina di rimozione di neve
  • tosaerba a cingolata di migliore qualità fatta in Cina
  • tosaerba residenziale senza fili di migliore qualità fatta in Cina

U tosaerba à telecomando cù l'aratu di neve hè una soluzione còmuda è versatile per e rutine di mantenimentu invernale, chì offre à l'utilizatori a capacità di pulisce in modu efficiente grandi spazii di neve rapidamente, riducendu u sforzu fisicu è risparmià tempu cumparatu cù a pala manuale. A funzione di cuntrollu remota aghjunghje à a cunvenzione è a facilità d'utilizazione di sta macchina innovativa.

Vigorun Tech hè un fabricatore prufessiunale di veiculi senza pilota situatu in a cità di Weifang, a pruvincia di Shandong, in Cina. Semu da a listessa pruvincia cum'è Confucius, è simu assai influenzati da i so pinsamenti, chì enfatizanu l'impurtanza di l'onestà è l'integrità in a cundutta persunale è in i tratti d'affari.

mudedduVTLM 600VTLM 800VTW500-90
Appruntera DrivingHitachiHitachiIn rota
Motore / putenzaLoncin 9HpLoncin 16HpLoncin 9Hp
Cutting Width600mm800mm550mm
Altezza di taglio regulabileIè, à distanzaIè, à distanzaIè, a manu
Autocaricamentu
Dimension1010 * 980 * 780mm1320 * 1260 * 720mm1050 * 900 * 590mm
Peso185kg298kg120kg

Cerchemu agenti, distributori è rivenditori di tosaerba à telecomando cù spazzaneve in tuttu u mondu. Sè avete altre dumande o avete bisognu di assistenza, per piacè ùn esitate à cuntattateci.

Posti simili