Falciatrice Remota Aduprata In Piantazioni di Datteri di Palma

Datti di palma, cunnisciuti ancu cum'è datti di mare o di coconut, sò frutti chì sò longu ovale o ellittica in forma, chì varieghja da 3.5 à 6.5 centimetri di lunghezza.
Quandu si matura, diventanu un culore giallu aranciu-prufondu, cù carne grossa chì cuntene diverse vitamini benefiche è zuccheri naturali per u corpu umanu, chì li facenu estremamente nutritivi.
Datti di palme ponu esse trasfurmati in diversi dolci, sciroppi premium, cookies è piatti.

Datti di coconut sò e piante di palme in a famiglia Arecaceae chì sò resistenti à u calore, à l'inundazioni, à a seca, à l'alkali di u salinu, è a resistenza à a fretura (capace di sustene u fretu severu finu à -10 ° C).
Fighjenu in u sole è ponu esse cultivati ​​​​in i climi tropicali à subtropicali. Mentre ùn sò micca esigenti nantu à u tarrenu, prefessu un terrenu organicu fertile è ben drenatu.

Fighjendu in e regioni tropicali è subtropicali, i dati di coccu sò arburi verdi cumuni in l'oasi di u desertu in l'Asia Occidentale è l'Africa di u Nordu.
Questi arburi anu tronchi alti è dritti è foglie composti in forma di piuma chì sò stretti è allungati, s'assumiglia à l'arburi di coccu.
Cù una vita di sin'à centu anni, l'arburi di coconut date sò dioici, cù frutti chì s'assumiglia à date, da quì u nome "coconut date tree".

Recentemente avemu discututu cù l'amichi chì sò impegnati in a coltivazione di palme da dattero a pussibilità è i benefici di l'usu di a nostra tosatrice VIGORUN di cuntrollu remoto in piantazioni di palme da dattero.

A tosaerba telecomandata rivoluziona a coltivazione di palme da dattero !
Stu stupente strumentu taglia è sminuzza senza sforzu erbacce ostinate, trasformandole in erba tagliata fine.
Fendu cusì, eliminemu a cumpetizione per i nutrienti vitali da i nostri preziosi palmi datti.
Inoltre, i ritagli tagliuzzati furniscenu ombra naturale, prutegge a terra da a luce di u sole dura è riduce l'evaporazione di l'acqua.
In più, cum'è questi ritagli si decomponenu, si trasformanu in un fertilizzante naturali putente, chì furnisce tutti i nutrienti essenziali chì i nostri palmi dattiera necessitanu.
Cù i so benefici incredibili, a tosaerba telecomandata hè un must-have per mantene una piantazione vivace è fiorente di palme date!

Posti simili