taglia erba di pendenza di migliore qualità operata à distanza fatta in Cina

Vigorun TechU tagliatore di erba in pendenza operatu remotamente copre grandi spazii in modu efficiente, riducendu sia i costi di u travagliu sia i requisiti di tempu. Queste macchine sò pensate per ottimisà a produtividade è minimizzà u sforzu umanu.

Vendita Diretta di Fabbrica Tagliaerba per pendii operata remota cù u megliu prezzu in vendita in linea in Cina

I paràmetri di l'ingranaggi raghjone di u mutore è a struttura di scatula forte cuntribuiscenu à a so capacità di gestisce carichi più elevati. A cumminazione senza saldatura di l'ingranaggio è u mutore include a lubrificazione di grassu internu, prevenendu a fuga d'oliu è allargendu a vita di l'unità integrata. Queste caratteristiche è elementi di design suggerenu chì u servomotore Vigorun hè custruitu per esse durable, efficiente è affidabile in diverse applicazioni.

  • taglia erba di pendenza di migliore qualità operata à distanza fatta in Cina
  • tosaerba automatico senza fili con spazzaneve lama da neve pala da neve macchina per rimuovere la neve
  • Robot rasaerba di telecontrollo wireless in pista cù lama di neve lama di neve pala di neve macchina di rimozione di neve
  • vendita diretta di fabbrica prezzu all'ingrossu bassu China arbusti tosaerba remota
  • tosaerba a benzina di migliore qualità cun telecomando, made in China

A scelta di un pruduttu cù servizii post-vendita affidabile hè essenziale, è questu cutter d'erba slope operatu remotamente furnisce solu questu. A nostra vasta sperienza in l'esportazione di u cummerciu esteru garantisce un supportu è assistenza à i clienti eccezziunali.

Cridemu à furnisce i prudutti chì duranu. A nostra falciatrice hè custruita cù materiali è cumpunenti di prima qualità, chì guarantisci prestazioni ottimali è durabilità. Puderete aspittà anni di serviziu affidabile, ancu in cundizioni di sega difficili.

mudedduVTLM 600VTLM 800VTW500-90
Appruntera DrivingHitachiHitachiIn rota
Motore / putenzaLoncin 9HpLoncin 16HpLoncin 9Hp
Cutting Width600mm800mm550mm
Altezza di taglio regulabileIè, à distanzaIè, à distanzaIè, a manu
Autocaricamentu
Dimension1010 * 980 * 780mm1320 * 1260 * 720mm1050 * 900 * 590mm
Peso185kg298kg120kg

Cerchemu agenti, distributori è rivenditori di tagliaerba a slope operata remota in u mondu sanu. Sè avete altre dumande o avete bisognu di assistenza, per piacè ùn esitate à cuntattateci.

Posti simili