tosaerba robotica di migliore qualità operata à distanza per e muntagne made in China

Se u vostru prato comprende pendii impegnative, ùn vi preoccupate micca, perchè u nostru mudellu VTLM800 hè adattatu per risponde à i vostri bisogni. Vantendu prestazioni di prima qualità in terreni irregolari, sta macchina rimarchevule cunquista i pendii cun facilità notevuli. U so design robustu è a tecnulugia d'avanguardia garantinu una sperienza di falcia impeccabile.

Vendita diretta in fabbrica tosaerba robotica operata à distanza cù u megliu prezzu in vendita in linea in Cina

A tosatrice robotica operata à distanza offre una gamma di vantaghji annantu à i metudi tradiziunali di falcia. Da a cunvenzione è l'efficienza à a sicurità è u risparmiu di tempu, sti dispusitivi furniscenu un modu senza fastidiu per mantene un bellu prato. Dite addiu à u fastidiu di a falcia tradiziunale è abbracciate i benefici di i tagliatori d'erba telecomandati per una sperienza di cura di u prato più piacevule.

  • macchina falciatrice di pendii cuntrullata remotamente cù lama di neve lama di neve pala di neve macchina di rimozione di neve
  • tosaerba robotica di migliore qualità operata à distanza per e muntagne made in China
  • Falciatrice cingolata RC con lama di neve spazzola di neve macchina di rimozione di neve
  • Cina hà fattu robot tosaerba per colline à prezzu bassu in vendita, u megliu decespugliatore cinese telecomandatu
  • tosaerba robotica cuntrullata à distanza di megliu qualità fatta in Cina

Vigorun Tech hè una sucietà di ricerca è sviluppu di punta specializata in i veiculi senza pilotu. Cù un forte enfasi nantu à l'innuvazione, avemu sviluppatu una gamma diversa di prudutti d'avanguardia pensati per rinfurzà diverse industrie. Vigorun Tech hà una solida fundazione industriale è una industria di fabricazione di machini ben sviluppata. A nostra squadra di ingegneri è tecnichi sperimentati travaglianu incansablemente per assicurà chì i nostri prudutti sò di a più alta qualità è risponde à i bisogni specifichi di i nostri clienti.

L'innuvazione hè a basa di a nostra cumpagnia. Investemu continuamente in ricerca è sviluppu per stà davanti à a cumpetizione è per anticipà i bisogni evolutivi di i nostri clienti. A nostra squadra di esperti esplora in permanenza e tecnulugia novi, materiali è cuncetti di design per rinfurzà a funziunalità è l'efficienza di i nostri tosaerba à cuntrollu remoto.

mudedduVTLM 600VTLM 800VTW500-90
Appruntera DrivingHitachiHitachiIn rota
Motore / putenzaLoncin 9HpLoncin 16HpLoncin 9Hp
Cutting Width600mm800mm550mm
Altezza di taglio regulabileIè, à distanzaIè, à distanzaIè, a manu
Autocaricamentu
Dimension1010 * 980 * 780mm1320 * 1260 * 720mm1050 * 900 * 590mm
Peso185kg298kg120kg

Cerchemu agenti, distributori è rivenditori di robot tosaerba a distanza in tuttu u mondu. Sè avete altre dumande o avete bisognu di assistenza, per piacè ùn esitate à cuntattateci.

Posti simili