Decespugliatore di cuntrollu di radio senza filu cù lama di neve spazzola di neve macchina di rimozione di neve

Una di e caratteristiche spiccate di u nostru decespugliatore di cuntrollu di radio senza filu cù lama di neve hè a grande scatula di trasmissione RV063. Stu gearbox hè dotatu di un altu rapportu di riduzzione di 1:40, assicurendu un torque eccezziunale à bassa velocità. Questa funzione permette à a falciatrice di cunquistà pendii ripidi è pendii cun facilità, offrendu prestazioni di taglio affidabili è efficienti in diversi terreni.

Decespugliatore di cuntrollu di radio senza filu di Vendita Diretta in Fabbrica cù Agrumi di Neve cù u Best Price Online For Sale In China

U quadru di bobina di u servomotore Vigorun è u filu smaltatu sò tutti fatti di materiali resistenti à alta temperatura. Utilizemu magneti di qualità SH, chì anu una resistenza di temperatura più altu cumparatu cù i gradi H è M. Questu rende u nostru mutore menu propensu à a demagnetizazione è più durable. A temperatura di demagnetizazione di u mutore hè alta, ùn demagnetizeghja micca finu à chì a temperatura interna hè sottu à 150 gradi Celsius è a temperatura di a superficia hè sottu à 100 gradi Celsius.

  • tosaerba a cisterna di cisterne di megliu qualità cuntrullata à distanza fatta in Cina
  • tosaerba telecomandata cù spazzaneve lama da neve pala da neve macchina di rimozione di neve
  • Cina hà fattu una falciatrice di collina di cuntrollu remota à u prezzu bassu per a vendita, u megliu tosaerba di pendenza remota cinese
  • Decespugliatore di cuntrollu di radio senza filu cù lama di neve spazzola di neve macchina di rimozione di neve
  • robot tosaerba wireless di megliu qualità made in China

Vigorun Tech hè un frontrunner in u campu di i veiculi senza pilotu, rivoluzionandu u mantenimentu di u prato cù u nostru decespugliatore di cuntrollu di radio senza filu cù una spazzola di neve. Cumminendu tecnulugia innovativa, precisione, efficienza è assistenza post-vendita eccezziunale, Vigorun Tech hà guadagnatu una reputazione cum'è un nome di fiducia in l'industria. Sè vo circate una suluzione costu-efficace per rinfurzà e vostre operazioni di mantenimentu di u prato, ghjunghje à Vigorun Tech oghje è scopre e pussibulità di i nostri tosaerba avanzati di cuntrollu remoto.

Ponemu una grande enfasi à furnisce un eccellente serviziu post-vendita. Cridemu à custruisce relazioni à longu andà cù i nostri clienti, offre un supportu cumpletu è assistenza ancu dopu a vendita. Da a risoluzione di i prublemi à a manutenzione è a riparazione, a nostra squadra dedicata hè sempre pronta à furnisce un serviziu rapidu è efficiente, assicurendu a satisfaczione cumpleta di u cliente.

mudedduVTLM 600VTLM 800VTW500-90
Appruntera DrivingHitachiHitachiIn rota
Motore / putenzaLoncin 9HpLoncin 16HpLoncin 9Hp
Cutting Width600mm800mm550mm
Altezza di taglio regulabileIè, à distanzaIè, à distanzaIè, a manu
Autocaricamentu
Dimension1010 * 980 * 780mm1320 * 1260 * 720mm1050 * 900 * 590mm
Peso185kg298kg120kg

Cerchemu agenti, distributori è rivenditori di decespugliatore di cuntrollu di radio senza filu cù spazzola di neve in tuttu u mondu. Sè avete altre dumande o avete bisognu di assistenza, per piacè ùn esitate à cuntattateci.

Posti simili