tosaerba a cingolata di migliore qualità telecomandata fatta in Cina

U nostru tosaerba cuntrullatu à distanza hè specificamente cuncepitu per trattà u compitu di sbulicà e foglie secche è l'erba in modu efficiente è sicuru. Cù a so tecnulugia avanzata è l'ingegneria di precisione, pò navigà à traversu folla densu senza difficultà. Purtendu in modu efficace e foglie secche è l'erba, aiuta à minimizzà u risicu di u focu nantu à a vostra prupietà.

Vendite dirette di fabbrica tosaerba telecomandata cù u megliu prezzu in vendita in linea in Cina

At Vigorun Tech, avemu priurità a sicurità è a satisfaczione di i nostri clienti. I nostri machini sò sottoposti à test rigorosi per assicurà chì rispondenu à standard di alta qualità è sò pronti per l'usu. Integrendu l'ultimi avanzamenti tecnologichi in i nostri prudutti, ci sforzemu di furnisce a megliu sperienza è soluzioni efficaci per mantene un prato pulito è ben curatu.

  • tosaerba a cingolata di migliore qualità telecomandata fatta in Cina
  • robot rasaerba di telecomando per colline cù lama di neve lama di neve pala di neve macchina di rimozione di neve
  • Tagliaerba a telecomando tosaerba con spazzola da neve lama da neve pala da neve macchina per rimuovere la neve
  • vendita diretta di fabbrica prezzu all'ingrosso bassu China terracing trimmer radiocontrolled bush trimmer
  • falciatrice inclinata senza fili cù spazzaneve lama da neve pala da neve macchina di rimozione di neve

U cuntrollu di u servomotore Vigorun utilizatu in a tosaerba à distanza cuntrullata hè cunsideratu superiore à l'altri cunduttori in u mercatu. Hè un servomotore di servomotore à doppiu canali chì offre una sincronizazione eccellente per u muvimentu in linea dritta. Dispone ancu di cuntrollu di codificatore, frenu elettricu è funzioni di bloccu di l'assi, assicurendu chì u mutore ferma in u locu in pendii senza slipping.

U nostru enfasi nantu à una solida fundazione industriale è una industria di fabricazione di machini ben sviluppata parla di a nostra dedizione à pruduce prudutti d'alta qualità. A cumpetenza di i nostri ingegneri è tecnichi sperimentati assicura chì i nostri prudutti rispondenu à i bisogni specifichi di i nostri clienti, chì hè cruciale per furnisce valore è satisfaczione.

mudedduVTLM 600VTLM 800VTW500-90
Appruntera DrivingHitachiHitachiIn rota
Motore / putenzaLoncin 9HpLoncin 16HpLoncin 9Hp
Cutting Width600mm800mm550mm
Altezza di taglio regulabileIè, à distanzaIè, à distanzaIè, a manu
Autocaricamentu
Dimension1010 * 980 * 780mm1320 * 1260 * 720mm1050 * 900 * 590mm
Peso185kg298kg120kg

Cerchemu agenti, distributori è rivenditori di tosaerba telecomandatu in u mondu sanu. Sè avete altre dumande o avete bisognu di assistenza, per piacè ùn esitate à cuntattateci.

Posti simili