vendita diretta di fabbrica prezzu all'ingrossu bassu China front yard control remoto robot falciatore

U nostru robot innovativu di falcia di telecomando incarna l'apogeu di l'artigianalità è di e prestazioni. Da i nostri mutori senza spazzole avanzati à a so manuvrabilità eccezziunale, offremu una sperienza di falcia superiore. Sia chì avete un prato pianu o pendii impegnativi, avemu a suluzione perfetta per voi.

Vendite dirette di fabbrica robot di falcia di cuntrollu remoto cù u megliu prezzu in vendita in linea in Cina

I robot di sega di cuntrollu remota offrenu una soluzione più sicura è più efficiente per mantene e zone difficili d'accessu o chì ponenu risichi per l'operatori umani. Cù a capacità di operare remotamente, l'operatori ponu mantene una distanza sicura da e zoni potenzialmente periculose mentre si taglianu in modu efficace è mantene e zone desiderate.

  • vendita diretta di fabbrica prezzu all'ingrossu bassu China front yard control remoto robot falciatore
  • decespugliatore senza filu senza filu cù spazzola a neve spazzola a neve spazzola a neve
  • tosaerba residenziale wireless di migliore qualità fatta in Cina
  • falciatrice elettrica di pendii telecomandata cù lama di neve lama di neve pala di neve macchina di rimozione di neve
  • Cina hà fattu una tosaerba di telecomando tracciata à u prezzu bassu in vendita, u megliu tosaerba rc cinese

Semu una sucietà di fabricazione di machini cù più di 20 anni di sperienza in l'industria. A nostra squadra di esperti hè specializata in a produzzione di machini avanzati. Semu impegnati in a qualità è l'innuvazione, chì ci facenu un nome di fiducia in l'industria. Fornemu à i clienti l'ultime tecnulugia, prestazioni eccezziunale è serviziu di cliente eccezziunale.

U nostru enfasi nantu à una solida fundazione industriale è una industria di fabricazione di machini ben sviluppata parla di a nostra dedizione à pruduce prudutti d'alta qualità. A cumpetenza di i nostri ingegneri è tecnichi sperimentati assicura chì i nostri prudutti rispondenu à i bisogni specifichi di i nostri clienti, chì hè cruciale per furnisce valore è satisfaczione.

mudedduVTLM 600VTLM 800VTW500-90
Appruntera DrivingHitachiHitachiIn rota
Motore / putenzaLoncin 9HpLoncin 16HpLoncin 9Hp
Cutting Width600mm800mm550mm
Altezza di taglio regulabileIè, à distanzaIè, à distanzaIè, a manu
Autocaricamentu
Dimension1010 * 980 * 780mm1320 * 1260 * 720mm1050 * 900 * 590mm
Peso185kg298kg120kg

Cerchemu agenti, distributori è rivenditori di robot falciatore di telecomando in tuttu u mondu. Sè avete altre dumande o avete bisognu di assistenza, per piacè ùn esitate à cuntattateci.

Posti simili