tagliaerba da prato senza fili di megliu qualità fatta in Cina

U nostru tagliaerba senza filu combina tecnulugia di punta, prestazioni eccezziunali è funzioni di sicurezza avanzate per offre un'esperienza di falcia senza pari. Semu cunfidenti chì a qualità è l'affidabilità di u nostru pruduttu supererà e vostre aspettative è cuntribuiscenu à mantene un prato bellu è pristine.

Vendita diretta di fabbrica tagliaerba senza filu cù u megliu prezzu in vendita in linea in Cina

Stendu infurmatu cù l'ultime tendenze di l'industria, cunducendu una vasta ricerca è sviluppu, è cullaburendu cù esperti in u campu, assicuremu chì i nostri prudutti restanu in prima linea di l'avanzamenti tecnologichi. Capemu l'impurtanza di furnisce soluzioni efficaci è rentabili à i nostri clienti, è travagliemu senza stanca per ottene questu.

  • tagliaerba da prato senza fili di megliu qualità fatta in Cina
  • Trimmer di prato di cuntrollu di radio senza filu cù lama di neve spazzola di neve macchina di rimozione di neve
  • vendita diretta di fabbrica bassu prezzu all'ingrosso China villa lawn remote control lawn garden mower
  • Robot telecomandatu per diserbazione cù spazzaneve lama da neve pala da neve macchina per rimuovere la neve
  • tosaerba pista tracciata senza filu di megliu qualità made in China

Ch'ella sia un paisaghjolu prufessiunale, un pruprietariu di una casa o un cliente cummerciale, i nostri tagliaerba senza filu sò pensati per risponde à i vostri bisogni specifichi. Cù u nostru impegnu à a qualità, l'innuvazione è a satisfaczione di i clienti, ci sforzemu di esse u vostru partenariu di fiducia in l'ottenimentu di prati intagliati è soluzioni di sega efficienti.

Unu di i nostri vantaghji apparenti hè a pruduzzione interna di i so prudutti, chì permette un megliu cuntrollu di a ricerca è u sviluppu. Pretendemu ancu avè vantaghji di prezzu significativu in paragunà à i prudutti simili è strive à furnisce servizii efficaci dopu a vendita, cumprese a risoluzione di prublemi in linea è un supportu tecnicu veloce.

mudedduVTLM 600VTLM 800VTW500-90
Appruntera DrivingHitachiHitachiIn rota
Motore / putenzaLoncin 9HpLoncin 16HpLoncin 9Hp
Cutting Width600mm800mm550mm
Altezza di taglio regulabileIè, à distanzaIè, à distanzaIè, a manu
Autocaricamentu
Dimension1010 * 980 * 780mm1320 * 1260 * 720mm1050 * 900 * 590mm
Peso185kg298kg120kg

Cerchemu agenti, distributori è rivenditori di tagliaerba senza filu in u mondu sanu. Sè avete altre dumande o avete bisognu di assistenza, per piacè ùn esitate à cuntattateci.

Posti simili