tosaerba robotica di migliore qualità operata à distanza fatta in Cina

Per risponde à l'emergenze è prutegge a sicurità di l'operatori, a nostra rasaerba robotica operata à distanza hè dotata di buttuni di stop d'emergenza. Quandu riceve a macchina, u buttone di arrestu d'emergenza serà in a pusizione chjusa per prublemi di sicurezza. Basta torce a freccia per inizià u buttone.

Vendita diretta in fabbrica, tagliaerba robotica operata à distanza cù u megliu prezzu in vendita in linea in Cina

Unu di i nostri vantaghji apparenti hè a pruduzzione interna di i so prudutti, chì permette un megliu cuntrollu di a ricerca è u sviluppu. Pretendemu ancu avè vantaghji di prezzu significativu in paragunà à i prudutti simili è strive à furnisce servizii efficaci dopu a vendita, cumprese a risoluzione di prublemi in linea è un supportu tecnicu veloce.

  • tosaerba senza fili di migliore qualità in pendenza ripida fatta in Cina
  • vendita diretta di fabbrica prezzu all'ingrossu bassu Cina terrapieni di pendenza cuntrullata remotamente tosaerba
  • Cina hà fattu una falciatrice di pendii radiocontrollata à prezzu bassu per a vendita, u robot tosaerba cinese megliu tracciatu
  • trimmer di erbaccia di cuntrollu di radio senza fili di megliu qualità made in China
  • A Cina hà fattu una falciatrice in pendenza à un prezzu bassu per a vendita, u megliu tosaerba cinese à telecomando

Avvisendu l'individui à a prisenza di una spazzola robotica attiva a distanza, a luce d'avvertimentu aiuta à prevene accidenti è dannu potenziale. Serve cum'è una indicazione visuale per ricurdà à e persone di mantene una distanza sicura da a tosatrice è esercitanu prudenza mentre hè in operazione. Questu hè soprattuttu impurtante in ambienti esterni induve ci ponu esse zitelli, animali, o altri ostaculi.

Cum'è una fabbrica prufessiunale di fabricazione di veiculi senza equipaggiu, aghjurnemu constantemente i nostri prudutti è strivemu per furnisce à i nostri clienti soluzioni soddisfacenti. Ponemu una grande enfasi nantu à l'innuvazione è incorporemu continuamente l'ultimi avanzamenti in a tecnulugia è u disignu in i nostri prudutti.

mudedduVTLM 600VTLM 800VTW500-90
Appruntera DrivingHitachiHitachiIn rota
Motore / putenzaLoncin 9HpLoncin 16HpLoncin 9Hp
Cutting Width600mm800mm550mm
Altezza di taglio regulabileIè, à distanzaIè, à distanzaIè, a manu
Autocaricamentu
Dimension1010 * 980 * 780mm1320 * 1260 * 720mm1050 * 900 * 590mm
Peso185kg298kg120kg

Cerchemu agenti, distributori è rivenditori di spazzola robotica a distanza in tuttu u mondu. Sè avete altre dumande o avete bisognu di assistenza, ùn esitate micca à cuntattateci.

Posti simili