robot tosaerba di cuntrolu radio wireless di megliu qualità made in China

Mantene i prati in terreni inclinati o irregolari pò esse sfida è periculosa. U tosaerba di radiocontrol wireless offre una stabilità è un cuntrollu eccellenti nantu à tali superfici. L'operatori ponu navigà remotamente a falciatrice in terreni irregolari, assicurendu un tagliu sicuru è precisu senza bisognu di travagliu manuale.

Vendita diretta in fabbrica tosaerba di cuntrollu radio senza filu cù u megliu prezzu in vendita in Cina

A sicurezza hè a nostra massima priorità, è a nostra falciatrice incorpora una gamma di funzioni di sicurezza di punta. U sistema avanzatu di lame assicura un funziunamentu sicuru, minimizendu u risicu di accidenti. Inoltre, i buttuni di arrestu d'emergenza sò strategicamente situati per a cessazione immediata di l'operazione di falciatrice in situazioni critiche.

  • tosaerba di migliore qualità cun telecomando made in China
  • vendita diretta di fabbrica prezzu all'ingrossu bassu China front yard control remoto track mower
  • vendita diretta di fabbrica bassu prezzu grossista China forest farm wireless radio control tosaerba
  • robot tosaerba di cuntrolu radio wireless di megliu qualità made in China
  • Cina hà fattu u prezzu bassu di falciatrice remota per a vendita, u megliu tagliatore di erba cuntrullatu à distanza

Ponemu una grande enfasi à furnisce un eccellente serviziu post-vendita. Cridemu à custruisce relazioni à longu andà cù i nostri clienti, offre un supportu cumpletu è assistenza ancu dopu a vendita. Da a risoluzione di i prublemi à a manutenzione è a riparazione, a nostra squadra dedicata hè sempre pronta à furnisce un serviziu rapidu è efficiente, assicurendu a satisfaczione cumpleta di u cliente.

Cridemu à furnisce i prudutti chì duranu. A nostra falciatrice hè custruita cù materiali è cumpunenti di prima qualità, chì guarantisci prestazioni ottimali è durabilità. Puderete aspittà anni di serviziu affidabile, ancu in cundizioni di sega difficili.

mudedduVTLM 600VTLM 800VTW500-90
Appruntera DrivingHitachiHitachiIn rota
Motore / putenzaLoncin 9HpLoncin 16HpLoncin 9Hp
Cutting Width600mm800mm550mm
Altezza di taglio regulabileIè, à distanzaIè, à distanzaIè, a manu
Autocaricamentu
Dimension1010 * 980 * 780mm1320 * 1260 * 720mm1050 * 900 * 590mm
Peso185kg298kg120kg

Cerchemu agenti, distributori è rivenditori di tosaerba wireless radiocontrol in tuttu u mondu. Sè avete altre dumande o avete bisognu di assistenza, per piacè ùn esitate à cuntattateci.

Posti simili