Cina hà fattu tagliatore d'erba di cuntrollu remota prezzu bassu per a vendita, u megliu tosaerba di collina di telecomando cinese

U mutore di benzina equipatu di una pompa d'oliu hè capace di lubricazione forzata, chì hè essenziale per un funziunamentu affidabile è impedisce l'usura prematura. Stu sistema assicura chì u mutore riceve un suministru constante di oliu pressurizatu per una lubricazione efficace, in particulare durante e cundizioni esigenti di guidà in una pendenza.

Vendite dirette di fabbrica falciatrice di collina di cuntrollu remoto cù u megliu prezzu in vendita in linea in Cina

A nostra tosatrice di collina di cuntrollu remota hè sottumessa à prucessi rigurosi è di cuntrollu di qualità per assicurà chì sò durabili è durabili. Utilizendu materiali d'alta qualità è tecniche avanzate di fabricazione, avemu u scopu di riduce a necessità di riparazioni è mantenimentu frequenti. Inoltre, i nostri prudutti sò cuncepiti cù funzioni amichevuli chì facenu facili da pulisce è mantene. Infine, cerchemu attivamente feedback da i nostri clienti è migliurà continuamente i nostri prudutti in basa di i so bisogni è preferenze.

  • tosaerba a distanza di migliore qualità, fatta in Cina
  • tagliatore di erba di cuntrollu di radio senza fili di megliu qualità made in China
  • vendita diretta di fabbrica bassu prezzu all'ingrosso China garden prato tosaerba telecomando
  • tosaerba tagliaerba a distanza di migliore qualità fatta in Cina
  • Cina hà fattu tagliatore d'erba di cuntrollu remota prezzu bassu per a vendita, u megliu tosaerba di collina di telecomando cinese

U tagliatore d'erba di cuntrollu remoto hè dotatu di un buttone d'arrestu d'emergenza. Stu buttone hè cuncepitu per arrestà immediatamente u funziunamentu di u tosaerba in casu di ogni emergenza o periculu. Hè una funzione di sicurità essenziale chì vi permette di piantà istantaneamente a falciatrice se ne necessariu, assicurendu u benessere è a prutezzione di l'utilizatori è di l'ambiente circondu.

Cridemu à furnisce i prudutti chì duranu. A nostra falciatrice hè custruita cù materiali è cumpunenti di prima qualità, chì guarantisci prestazioni ottimali è durabilità. Puderete aspittà anni di serviziu affidabile, ancu in cundizioni di sega difficili.

mudedduVTLM 600VTLM 800VTW500-90
Appruntera DrivingHitachiHitachiIn rota
Motore / putenzaLoncin 9HpLoncin 16HpLoncin 9Hp
Cutting Width600mm800mm550mm
Altezza di taglio regulabileIè, à distanzaIè, à distanzaIè, a manu
Autocaricamentu
Dimension1010 * 980 * 780mm1320 * 1260 * 720mm1050 * 900 * 590mm
Peso185kg298kg120kg

Cerchemu agenti, distributori è rivenditori di tagliaerba di cuntrollu remoto in tuttu u mondu. Sè avete altre dumande o avete bisognu di assistenza, per piacè ùn esitate à cuntattateci.

Posti simili