vendita diretta di fabbrica bassu prezzu all'ingrosso China garden prato tosaerba telecomando

U telecomando per tosaerba da giardino Vigorun hè una grande suluzione per quelli chì volenu mantene i so prato in pendenza senza u risicu di stà nantu à pendii. Utilizendu u telecomando, l'utilizatori ponu navigà senza sforzu è falà l'erba nantu à i pendii senza mette in periculu, facendu un strumentu sicuru è efficiente per u mantenimentu di u prato.

Vendita Diretta di Fabbrica di Giardinu di Prato di Prato Control Remote cù u Best Price Online For Sale In China

L'innuvazione hè a basa di a nostra cumpagnia. Investemu continuamente in ricerca è sviluppu per stà davanti à a cumpetizione è per anticipà i bisogni evolutivi di i nostri clienti. A nostra squadra di esperti esplora in permanenza e tecnulugia novi, materiali è cuncetti di design per rinfurzà a funziunalità è l'efficienza di i nostri tosaerba à cuntrollu remoto.

  • tosaerba a distanza di migliore qualità, fatta in Cina
  • tagliatore di erba di cuntrollu di radio senza fili di megliu qualità made in China
  • vendita diretta di fabbrica bassu prezzu all'ingrosso China garden prato tosaerba telecomando
  • tosaerba tagliaerba a distanza di migliore qualità fatta in Cina
  • Cina hà fattu tagliatore d'erba di cuntrollu remota prezzu bassu per a vendita, u megliu tosaerba di collina di telecomando cinese

U telecomando per a tosaerba di giardinu hè dotatu di un buttone di arrestu d'emergenza. Stu buttone hè cuncepitu per arrestà immediatamente u funziunamentu di u tosaerba in casu di ogni emergenza o periculu. Hè una funzione di sicurità essenziale chì vi permette di piantà istantaneamente a falciatrice se ne necessariu, assicurendu u benessere è a prutezzione di l'utilizatori è di l'ambiente circondu.

Cridemu à furnisce i prudutti chì duranu. A nostra falciatrice hè custruita cù materiali è cumpunenti di prima qualità, chì guarantisci prestazioni ottimali è durabilità. Puderete aspittà anni di serviziu affidabile, ancu in cundizioni di sega difficili.

mudedduVTLM 600VTLM 800VTW500-90
Appruntera DrivingHitachiHitachiIn rota
Motore / putenzaLoncin 9HpLoncin 16HpLoncin 9Hp
Cutting Width600mm800mm550mm
Altezza di taglio regulabileIè, à distanzaIè, à distanzaIè, a manu
Autocaricamentu
Dimension1010 * 980 * 780mm1320 * 1260 * 720mm1050 * 900 * 590mm
Peso185kg298kg120kg

Cerchemu agenti, distributori è rivenditori di telecomando per tosaerba da giardino in u mondu sanu. Sè avete altre dumande o avete bisognu di assistenza, per piacè ùn esitate à cuntattateci.

Posti simili