vendita diretta di fabbrica bassu prezzu all'ingrosso China high grass wireless radio control trimmer grass

I nostri trimmers d'erba di cuntrollu di radio wireless sò pensati per affruntà e sfide è i periculi di falcia in terreni difficili, cum'è colline, pendii ripide, zone umide, paludi è lati di strada. Utilizendu un trimmer d'erba di cuntrollu di radio senza filu, l'operatori ponu stà à una distanza sicura mentre maneuveru a tosatrice attraversu queste zone difficili. Questu reduce significativamente u risicu di accidenti o scontri cù criaturi periculosi cum'è serpenti velenosi.

Vendita diretta in fabbrica trimmer di erba di cuntrollu di radio senza filu cù u megliu prezzu in vendita in linea in Cina

Vigorun servo motor controller hè un sistema di servocontrollu, chì offre un rendimentu superiore cumparatu cù altri drivers in u mercatu. U servomotore di u servomotore à doppiu canali assicura una sincronia eccellente, chì permette un muvimentu in linea retta, chì hè sfida à ottene cù altri cuntrolli. E sezioni di codificatore d'alta tensione è di bassa tensione di u controller sò isolati per impediscenu chì l'encoder ùn sia danatu da l'alta tensione. Stu cunduttore hà capacità di bloccu di l'assi. Supporta l'operazione è a regenerazione di quattru quadranti, impediscendu u slippage in pendii.

  • vendita diretta di fabbrica bassu prezzu all'ingrosso China high grass wireless radio control trimmer grass
  • tosaerba a pista radiocontrollata di migliore qualità fatta in Cina
  • A Cina hà fattu un robot tosaerba à bassu prezzu per a vendita, u megliu tosaerba cinese radiocontrollatu in vendita
  • tagliatrice di prato cuntrullata à distanza di megliu qualità fatta in Cina
  • vendita diretta di fabbrica prezzu all'ingrosso bassu Cina giardino prato RC rasaerba robotica

Cuncepitu cù l'ultime cuntrolli wireless è tecnulugia automatica, u nostru tosaerba offre prestazioni, comodità è efficienza eccezziunali. Cù i nostri più di 20 anni di sperienza in l'esportazione di u cummerciu esteru è a fabricazione di machini, offremu a megliu qualità è i prezzi accessibili in u mercatu. In più, i nostri servizii di post-vendita esperti assicuranu chì a vostra tosaerba resterà in ottimi cundizioni annu dopu annu. Fate a manutenzione di u prato faciule è efficiente cù a nostra tosaerba di telecomando.

Cù queste caratteristiche, u nostru trimmer di erba di cuntrollu di radio wireless offre à l'utilizatori a cunvenzione di falà i pendii senza sforzu senza bisognu di travagliu manuale o sforzu fisicu eccessivu. Questu ùn solu risparmià tempu è energia, ma furnisce ancu una sperienza di sega più sicura è efficiente.

mudedduVTLM 600VTLM 800VTW500-90
Appruntera DrivingHitachiHitachiIn rota
Motore / putenzaLoncin 9HpLoncin 16HpLoncin 9Hp
Cutting Width600mm800mm550mm
Altezza di taglio regulabileIè, à distanzaIè, à distanzaIè, a manu
Autocaricamentu
Dimension1010 * 980 * 780mm1320 * 1260 * 720mm1050 * 900 * 590mm
Peso185kg298kg120kg

Cerchemu agenti, distributori è rivenditori di trimmer di erba di cuntrollu di radio wireless in tuttu u mondu. Sè avete altre dumande o avete bisognu di assistenza, per piacè ùn esitate à cuntattateci.

Posti simili