vendita diretta fabbrica persunalizazione prezzu bassu DIY wireless radio control chassis pista gomma

Sò un entusiasta di cuntrollu remoto o un hobbyist chì cerca un chassis di gomma di alta qualità è assequible? Ùn cercate più ! A nostra vendita diretta di fabbrica vi offre u megliu affare nantu à un chassis di gomma di gomma di cuntrollu di radio senza fili personalizable. Stu pruduttu innovativu, dispunibule per compra in linea, hè a suluzione perfetta per tutti i vostri bisogni di cuntrollu remoto.

Unu di i vantaghji chjave di a nostra vendita diretta in fabbrica hè u prezzu imbattibile chì offremu. Eliminendu l'intermediariu è vendendu direttamente da a nostra fabbrica in Cina, simu capaci di furnisce i nostri clienti cù u megliu valore per i so soldi.

A persunalizazione hè u nome di u ghjocu quandu si tratta di u nostru chassis di pista. U nostru pruduttu hè pensatu cù l'amatori di DIY in mente, chì vi permette di liberà a vostra creatività è persunalizà i vostri prughjetti di cuntrollu remota. U disignu modulare di u nostru chassis di pista vi permette di aghjunghje facilmente o di sguassà cumpunenti, aghjustà a dimensione, è ancu sperimentà diverse cunfigurazioni. Questa flessibilità assicura chì a vostra creazione hè unica è adattata à i vostri bisogni specifichi.

Ma ùn hè micca tuttu! U nostru chassis di pista di gomma incorpora a tecnulugia di cuntrollu di radio wireless, aghjunghjendu un novu livellu di comodità è libertà à i vostri sforzi di cuntrollu remoto. Cù un sistema di cuntrollu remoto wireless affidabile, pudete maneuver senza sforzu u vostru chassis di pista da una distanza, senza bisognu di cavi o fili ingombranti. Questa funziunalità wireless apre infinite pussibulità per l'esplorazione è u piacè.

Ùn mancate micca l'uppurtunità di sperimentà l'emozione di prughjetti di cuntrollu remoto DIY. A nostra vendita diretta di fabbrica vi furnisce un bascu prezzu, persunalizabile, chassis di gomma di cuntrollu di radio senza filu chì portarà u vostru hobby à novi alture.

Capemu l'impurtanza di supportu affidabile è serviziu. U nostru squadra tecnicu dedicatu hè impegnatu à furnisce assistenza pronta, guida di risoluzione di prublemi è mantenimentu continuu per mantene u vostru chassis di pista di gomma di cuntrollu di radio chì funziona à u so megliu.

mudedduRRB 300RTC 100RCATT660
Appruntera DrivingIn rotaHitachiIn rota
Tensione / putenza24V / 350W * 424V / 500W * 248V / 1200W * 2
Max Caricamentu Payload300kg100kg660kg
Battery24V 20Ah24V 20Ah48V 20Ah * 2
Dimension1070 * 1035 * 430mm960 * 930 * 580mm1950 * 1500 * 800mm
Peso98kg120kg280kg

Cerchemu agenti, distributori è rivenditori di chassis di piste di gomma di cuntrollu di radio in u mondu sanu. Sè avete altre dumande o avete bisognu di assistenza, ùn esitate micca à cuntattateci.

Posti simili