Dite addiu à a falcia tradiziunale: i vantaghji di i tagliaherba telecomandati

Taglià u vostru prato hè un compitu essenziale quandu si tratta di mantene l'appillazione estetica di l'esterno di a vostra casa. Tuttavia, stu compitu pò esse tempu, esigenti fisicamenti, è ancu periculosi. Per furtuna, i prugressi in a tecnulugia di cura di u prato anu purtatu à l'invenzione di tagliatori di erba cuntrullati remoti.

  • Precisione. Pudete aduprà u telecomando per aghjustà una altezza di taglio specificu, assicurendu chì u vostru prato pare manicured professionalmente ogni volta.
  • Sicurezza. Ùn avete micca a preoccupazione di sustene e ferite, l'esposizione à i fumi dannosi, o a tensione fisica mentre utilizate un cutter d'erba cuntrullatu à distanza.
  • Versatilità. I tagliatori d'erba cuntrullati à distanza ponu esse aduprati in una larga gamma di terreni. Puderanu facilmente navigà in terreni accidentati, pendii è spazii stretti, facendu una scelta ideale per i pruprietarii cù paisaghji sfidanti.

I tagliatori di erba cuntrullati à distanza sò un investimentu eccellente per i pruprietarii chì volenu risparmià tempu, riduce a tensione fisica è migliurà a precisione di taglio di u prato. Fabbricatu in u nostru stabilimentu di punta, u nostru tosaerba à telecomando hè custruitu per furnisce prestazioni è durabilità di punta. Impieghemu misure strette di cuntrollu di qualità in tuttu u prucessu di fabricazione per assicurà chì ogni unità risponde à i più alti standard.

mudedduVTLM 600VTLM 800VTW500-90
Appruntera DrivingHitachiHitachiIn rota
Motore / putenzaLoncin 9HpLoncin 16HpLoncin 9Hp
Cutting Width600mm800mm550mm
Altezza di taglio regulabileIè, à distanzaIè, à distanzaIè, a manu
Autocaricamentu
Dimension1010 * 980 * 780mm1320 * 1260 * 720mm1050 * 900 * 590mm
Peso185kg298kg120kg

Cerchemu agenti, distributori è rivenditori di tagliatori di erba telecomandati in u mondu sanu. Sè avete altre dumande o avete bisognu di assistenza, per piacè ùn esitate à cuntattateci.

Posti simili