Pruvate un Design Elegante è Funzionalità Superiore cù u nostru Chassis di Trasportu RC

Quandu si tratta di trasportà carichi pesanti, un chassis affidabile è robustu hè essenziale. Ma perchè accontentate di un veiculu di trasportu basicu, run-of-the-mill quandu pudete avè unu chì sia elegante è altamente funziunale? U nostru chassis di trasportu di cuntrollu remoto offre a cumminazione perfetta di stile è sustanza.

Partendu da u so designu, u nostru chassis di trasportu RC presenta un grande spaziu di fuselagiu chì permette ampiu spaziu per a persunalizazione è u sviluppu. I pneumatici di prato di 15 cm di larghezza ùn sò micca solu impressiunanti, ma ancu offrenu un supportu forte è sò incredibbilmente durable.

Per assicurà a longevità è a stabilità ancu sottu carichi pesanti, u chassis hè rinfurzatu cù una pusizione di stallazione di mutore di viaghju rinfurzata chì resiste à a deformazione o u spustamentu. U chip intelligente integratu in u controller di u mutore di caminari monitoreghja a temperatura è e cundizioni attuali, furnisce un usu stabile per tuttu l'annu.

Ma a funziunalità di u nostru chassis di trasportu RC ùn finisce micca quì; l'inclusione di un HUB di espansione di funzioni permette una gestione faciule è espansione di diverse funzioni richieste da u cliente. Stu chassis offre a flessibilità di creà un veiculu persunalizatu chì risponde à bisogni specifichi.

Chassis di trasportu RC assequible Produttore di Cina prezzu bassu in vendita

  • Pruvate un Design Elegante è Funzionalità Superiore cù u nostru Chassis di Trasportu RC
  • vendita diretta di fabbrica persunalizazione di prezzu bassu Chassis di cisterna robot cuntrullatu in wireless DIY cumprà shopping online da Cina
  • persunalizazione assequible RC tank robot di telecomando Vendite in linea per i dilettanti di DIY
  • Chassis di cisterna di robot di telecomando Cina fabbricante fornitore di fabbrica grossista u megliu prezzu per a vendita
  • Chassis di tank robot teleoperatu di persunalizazione assequible Vendite in linea per i dilettanti di bricolage
mudedduRRB 300RTC 100RCATT60
Appruntera DrivingIn rotaHitachiIn rota
Tensione / putenza24V / 350W * 424V / 500W * 248V / 1200W * 2
Max Caricamentu Payload300kg100kg660kg
Battery24V 20Ah24V 20Ah48V 20Ah * 2
Dimension1070 * 1035 * 430mm960 * 930 * 580mm1950 * 1500 * 800mm
Peso98kg120kg280kg

Cerchemu agenti, distributori è rivenditori di RC Transport Chassis in tuttu u mondu. Sè avete altre dumande o avete bisognu di assistenza, per piacè ùn esitate à cuntattateci.

Posti simili