vendite dirette di fabbrica prezzu all'ingrossu bassu Parcu ecologicu di Cina cuntrullata remotamente tosaerba auto tosatrice

Utilizemu mutori elettrici robusti in a nostra tosaerba automowing cuntrullata à distanza. Questi mutori sò putenti è efficaci, furnisce un rendimentu di taglio consistente. Sò pensati per resiste à i rigori di u funziunamentu cuntinuu mantenendu l'efficienza è u torque ottimali.

Vendite dirette di fabbrica tosaerba automowing cuntrullata remotamente cù u megliu prezzu in vendita in linea in Cina

I lame chì usemu sò fatti di azzaru manganese duru è durable. Hanu un tagliu di tagliu serratu, chì significa chì l'erba ùn si ferma micca à elli, in particulare l'erba fresca. E ancu s'è vo culpisce un ughjettu duru cum'è una petra, u disignu serrated aiuta à prevene i danni di a lama. Queste lame sò di prima qualità, fatte cù un azzaru di alta qualità chì hè custruitu per durà. Sò duru, duru è coherente in a so prestazione.

  • L'efficienza incontra a cunvenzione: cumu i tosaerba telecomandati rivoluzionanu a manutenzione di u giardinu
  • vendita diretta di fabbrica prezzu all'ingrossu bassu Cina usa in casa cutter di prato cuntrullatu remotamente
  • Cina hà fattu una falciatrice di telecomando per i pendii à prezzu bassu in vendita, u megliu tosaerba di telecomando cinese per e muntagne
  • vendita diretta di fabbrica bassu prezzu grossista Cina autostrada pianta pendiu prutezzione wireless radio control grass trimming machine
  • Pruvate a Manutenzione di Prato senza Problemi cù Soluzioni di Falcia Controllate Remote

Vigorun Tech hà una squadra di R & D altamente qualificata chì hè impegnata à migliurà continuamente è innuvà a tecnulugia di tosaerba telecomandata. I nostri prudutti impieganu una tecnulugia avanzata di cuntrollu remota, chì permette à l'utilizatori di cumplettà i travaglii di falcia di prato più facilmente.

Cù queste caratteristiche, a nostra tosaerba autocumandata cuntrullata remotamente offre à l'utilizatori a cunvenzione di falà pendii senza sforzu senza bisognu di travagliu manuale o sforzu fisicu eccessivu. Questu ùn solu risparmia tempu è energia, ma furnisce ancu una sperienza di sega più sicura è efficiente.

mudedduVTLM 600VTLM 800VTW500-90
Appruntera DrivingHitachiHitachiIn rota
Motore / putenzaLoncin 9HpLoncin 16HpLoncin 9Hp
Cutting Width600mm800mm550mm
Altezza di taglio regulabileIè, à distanzaIè, à distanzaIè, a manu
Autocaricamentu
Dimension1010 * 980 * 780mm1320 * 1260 * 720mm1050 * 900 * 590mm
Peso185kg298kg120kg

Cerchemu agenti, distributori è rivenditori di tosaerba autocumandatu à distanza in tuttu u mondu. Sè avete altre dumande o avete bisognu di assistenza, per piacè ùn esitate à cuntattateci.

Posti simili