Chassis crawler cuntrullatu à distanza di persunalizazione assequible Vendite in linea per i dilettanti di bricolage

U chassis crawler telecomandatu presenta un design elegante è squisitu. Cù u so grande fuselagiu, ci hè assai spaziu per u sviluppu è a persunalizazione. U fuselagiu hè rinfurzatu per sustene carichi pesanti, assicurendu a durabilità è a stabilità.

Chassis crawler cuntrullatu remotamente assequible Produttore Chine prezzu bassu in vendita

Cù l'inclusione di un HUB di espansione di funzioni, stu chassis pò cuntrullà 4 canali supplementari, chì permettenu una gestione faciule è espansione di diverse funzioni richieste da u cliente, ancu senza cunniscenze prufessiunale di cuntrollu remoto. U chassis serve cum'è un fundamentu eccellente per aghjunghje altri moduli funziunali, chì offre a flessibilità per creà un veiculu persunalizatu chì risponde à bisogni specifichi.

  • Chassis crawler cuntrullatu à distanza di persunalizazione assequible Vendite in linea per i dilettanti di bricolage
  • vendite dirette di fabbrica persunalizazione di prezzu bassu DIY cuntrullatu radio controlled robot tracked chassis RC tank chassis buy online shopping from China
  • Chassis UGV senza fili di persunalizazione assequible Vendite in linea per i dilettanti di bricolage
  • robot UGV senza filu Cina fabbricante fabbrica fornitore grossista u megliu prezzu per a vendita
  • Chassis di gomma di gomma di cuntrollu di persunalizazione assequible Vendite in linea per i dilettanti di bricolage

Vigorun Tech hè una fabbrica cù più di 20 anni di sperienza in u cummerciu internaziunale. Semu assai orgogliosi di a nostra qualità superiore di produttu è i prezzi competitivi. Cum'è una fabbrica, pussemu a cumpetenza è e risorse necessarie per furnisce prudutti eccezziunali chì rispondenu à i più alti standard di l'industria. Cù un focusu nantu à u mantenimentu di una qualità eccellente di u produttu è offre un prezzu competitivu, ci sforzemu di superà sempre l'aspettattivi di i clienti.

Capemu l'impurtanza di supportu affidabile è serviziu. A nostra squadra tecnica dedicata hè impegnata à furnisce assistenza pronta, guida di risoluzione di prublemi è mantenimentu continuu per mantene u vostru chassis crawler cuntrullatu à distanza chì funziona à u so megliu.

mudedduRRB 300RTC 100RCATT60
Appruntera DrivingIn rotaHitachiIn rota
Tensione / putenza24V / 350W * 424V / 500W * 248V / 1200W * 2
Max Caricamentu Payload300kg100kg660kg
Battery24V 20Ah24V 20Ah48V 20Ah * 2
Dimension1070 * 1035 * 430mm960 * 930 * 580mm1950 * 1500 * 800mm
Peso98kg120kg280kg

Cerchemu agenti, distributori è rivenditori di chassis crawler telecomandati in tuttu u mondu. Sè avete altre dumande o avete bisognu di assistenza, per piacè ùn esitate à cuntattateci.

Posti simili