vendita diretta di fabbrica bassu prezzu all'ingrossu China parcu ecologicu tosaerba di telecomando per piste

usemu un mutore brushless per a nostra falciatrice di telecomando per i pendii. Hè cuncepitu senza sensoru di hall. Questa innuvazione porta in una efficienza di trasmissione enorme di 73%, un bassu cunsumu d'energia, un altu rapportu di riduzione di l'ingranaggi, è un robustu sistema di ingranaggi a vite senza fine. Cù un disegnu elettromagneticu ben pensatu, u mutore funziona bè cù u minimu rumore.

Vendita diretta di fabbrica falciatrice di telecomando per piste cù u megliu prezzu in vendita in linea in Cina

I nostri prudutti sò sottumessi à prucessi rigurosu di prova è di cuntrollu di qualità per assicurà chì sò durable è longu. Utilizendu materiali d'alta qualità è tecniche avanzate di fabricazione, avemu u scopu di riduce a necessità di riparazioni è mantenimentu frequenti. Inoltre, i nostri prudutti sò cuncepiti cù funzioni amichevuli chì facenu facili da pulisce è mantene. Infine, cerchemu attivamente feedback da i nostri clienti è migliurà continuamente i nostri prudutti in basa di i so bisogni è preferenze.

  • vendite dirette di fabbrica prezzu all'ingrossu bassu China hillside radio controlled field spazzola falciatrice
  • A Cina hà fattu una tosaerba à telecomando wireless in vendita à u prezzu bassu, u megliu tosaerba cuntrullatu radiou cinese in vendita
  • vendita diretta di fabbrica bassu prezzu all'ingrosso China hillside wireless grass trimmer
  • Cina hà fattu u tosaerba di bancu di cuntrollu remotu à u prezzu bassu per a vendita, u megliu tosaerba industriale di cuntrollu remotu in Cina
  • vendita diretta di fabbrica bassu prezzu all'ingrossu China parcu ecologicu tosaerba di telecomando per piste

I lame chì usemu per a falciatrice di telecomando per i pendii sò fatti di acciau manganese duru è durable. Hanu un tagliu di tagliu serratu, chì significa chì l'erba ùn si ferma micca à elli, in particulare l'erba fresca. E ancu s'è vo culpisce un ughjettu duru cum'è una petra, u disignu serrated aiuta à prevene i danni di a lama. Queste lame sò di prima qualità, fatte cù un azzaru di alta qualità chì hè custruitu per durà.

Cù queste caratteristiche, a nostra falciatrice di telecomando per pendii offre à l'utilizatori a cunvenzione di falà pendii senza sforzu senza bisognu di travagliu manuale o sforzu fisicu eccessivu. Questu ùn solu risparmia tempu è energia, ma furnisce ancu una sperienza di sega più sicura è efficiente.

mudedduVTLM 600VTLM 800VTW500-90
Appruntera DrivingHitachiHitachiIn rota
Motore / putenzaLoncin 9HpLoncin 16HpLoncin 9Hp
Cutting Width600mm800mm550mm
Altezza di taglio regulabileIè, à distanzaIè, à distanzaIè, a manu
Autocaricamentu
Dimension1010 * 980 * 780mm1320 * 1260 * 720mm1050 * 900 * 590mm
Peso185kg298kg120kg

Cerchemu agenti, distributori è rivenditori di falciatrici telecomandate per piste in tuttu u mondu. Sè avete altre dumande o avete bisognu di assistenza, per piacè ùn esitate à cuntattateci.

Posti simili