vendita diretta di fabbrica prezzu all'ingrossu bassu China river terrapiene tracciata tosaerba di cuntrollu remoto

U nostru tosaerba hè cuncepitu per esse un mantenimentu bassu, cù caratteristiche cum'è a sostituzione di a lama faciule è a pulizia. Inoltre, a custruzzione durabile di a falciatrice assicura a longevità, riducendu a necessità di riparazioni frequenti o rimpiazzamenti. Cù un focusu nantu à a cunvenzione è a sicurità di l'utilizatori, u nostru tosaerba à cuntrollu remoto vi permette di navigà senza sforzu è falà u vostru prato da una distanza. U so sistema intuitivu di cuntrollu remoto assicura un cuntrollu precisu è maneuverability.

Vendita diretta di fabbrica tosaerba di cuntrollu remoto cù u megliu prezzu in vendita in linea in Cina

Sia chì avete un prato pianu, un terrenu in pendenza, o superfici irregolari, u nostru tosaerba à telecomando pò gestisce tuttu. Hè cuncepitu cù roti robusti è un chassis robustu per navigà in diversi terreni cun facilità, dendu risultati di taglio coerenti in tutta a vostra prupietà. I nostri tosaerba sò dotati di lame di taglio affilate è durable. Sti lame sò fatti di acciaio d'alta qualità o altri materiali cunnisciuti per a so forza è longevità. E lame di ingegneria di precisione furniscenu taglii puliti è efficaci, risultanu in un prato ben curatu.

  • vendite dirette di fabbrica prezzu all'ingrossu bassu Cina zona residenziale cuntrolla remota falciatrice in pendenza ripida
  • vendita diretta di fabbrica prezzu all'ingrossu bassu Cina pastorale robot di falcia telecomandata
  • Cina hà fattu un decespugliatore di telecomando prezzu bassu per a vendita, u megliu tosaerba cinese di telecomando
  • Cina hà fattu una tosaerba radiocontrollata à prezzu bassu per a vendita, u megliu tosaerba radiocontrolled cinese
  • vendita diretta di fabbrica prezzu all'ingrossu bassu China river terrapiene tracciata tosaerba di cuntrollu remoto

I nostri clienti sò in u core di tuttu ciò chì facemu. Ci sforzemu di custruisce relazioni à longu andà offrendu un serviziu è un supportu eccezziunale per i clienti. A nostra squadra dedicata hè sempre pronta à aiutà cù e dumande, offre guida, è furnisce soluzioni puntuali per assicurà chì i nostri clienti anu una sperienza perfetta è piacevule.

Cù queste caratteristiche, u nostru tosaerba à cuntrollu remoto offre à l'utilizatori a cunvenzione di falà pendii senza sforzu senza bisognu di travagliu manuale o sforzu fisicu eccessivu. Questu ùn solu risparmià tempu è energia, ma furnisce ancu una sperienza di sega più sicura è efficiente.

mudedduVTLM 600VTLM 800VTW500-90
Appruntera DrivingHitachiHitachiIn rota
Motore / putenzaLoncin 9HpLoncin 16HpLoncin 9Hp
Cutting Width600mm800mm550mm
Altezza di taglio regulabileIè, à distanzaIè, à distanzaIè, a manu
Autocaricamentu
Dimension1010 * 980 * 780mm1320 * 1260 * 720mm1050 * 900 * 590mm
Peso185kg298kg120kg

Cerchemu agenti, distributori è rivenditori di tosaerba a distanza in u mondu sanu. Sè avete altre dumande o avete bisognu di assistenza, per piacè ùn esitate à cuntattateci.

Posti simili