vendita diretta di fabbrica prezzu ingrossu bassu Cina pastorale decespugliatore senza filu

Vigorun servo motor controller hè un sistema di servocontrollu, chì offre un rendimentu superiore cumparatu cù altri drivers in u mercatu. U servomotore di u servomotore à doppiu canali assicura una sincronizazione eccellente, chì permette u muvimentu in linea retta, chì hè sfida à ottene cù un altru controller. Questu hè ancu una di e diffarenze trà i nostri tosaerba è altri. Stu driver offre parechje opzioni di cuntrollu per risponde à diverse esigenze in diverse applicazioni, ancu permettendu parechje modi di cuntrollu nantu à a stessa macchina.

Affordable cù u megliu prezzu di decespugliatore senza filu in vendita

A nostra decespugliatrice senza filu hè dotata di una piattaforma di taglio robusta è durable. Stu cumpunente di alta qualità assicura prestazioni di taglio affidabile, ancu in terreni difficili, è guarantisci un risultatu di falcia coherente è impeccabile. Puderanu esse largamente usati in sega, sherbatura, arbusti di poda, trasportu di l'arburi da fruttu, etc. È sò adattati per pendii, pendii ripidi, terreni deserti, bordi di strada, sponde di fiumi, frutteti, erbacce, prato di villa, campu di football, giardinu, etc. .

  • vendita diretta di fabbrica prezzu ingrossu bassu Cina pastorale decespugliatore senza filu
  • Cina hà fattu una falciatrice cuntrullata à distanza à u prezzu bassu per a vendita, u megliu tosaerba cinese à cuntrollu remoto in vendita
  • vendita diretta di fabbrica prezzu all'ingrossu bassu campu di golf Cina trimmer erba cuntrullata remotamente
  • Cina hà fattu una decespugliatrice telecomandata à prezzu bassu per a vendita, u megliu tosaerba cingolatu di telecomando cinese
  • vendita diretta di fabbrica prezzu all'ingrosso bassu China front yard radio controlled track mower

Vigorun Tech hè una fabbrica cù più di 20 anni di sperienza in u cummerciu internaziunale. Semu assai orgogliosi di a nostra qualità superiore di produttu è i prezzi competitivi. Cum'è una fabbrica, pussemu a cumpetenza è e risorse necessarie per furnisce prudutti eccezziunali chì rispondenu à i più alti standard di l'industria. Cù un focusu nantu à u mantenimentu di una qualità eccellente di u produttu è offre un prezzu competitivu, ci sforzemu di superà sempre l'aspettattivi di i clienti.

Vendita diretta in fabbrica U megliu decespugliatore senza filu in Cina

Capemu l'impurtanza di comodità è versatilità quandu si tratta di cura di u prato. Hè per quessa chì a nostra falciatrice vanta una serie di funzioni facili per l'utilizatori. U pannellu di cuntrollu intuitivu permette un funziunamentu senza sforzu, mentre chì i paràmetri di l'altezza di taglio regulabili furniscenu flessibilità per accoglie diverse cundizioni di u prato.

mudedduTosaerba a distanza di cuntrolluFalciatrice a pista di gomma azionata a distanzaTagliaerba Radio Controlled Wheel
Appruntera DrivingHitachiHitachiIn rota
Motore / putenzaLoncin 9HpLoncin 16HpLoncin 9Hp
Cutting Width550mm800mm550mm
Altezza di taglio regulabileIè, à distanzaIè, à distanzaIè, a manu
Autocaricamentu
Dimension1010 * 980 * 780mm1320 * 1260 * 720mm1050 * 900 * 590mm
Peso190kg293kg120kg

Cerchemu agenti, distributori è rivenditori di decespugliatori senza filu in u mondu sanu. Sè avete altre dumande o avete bisognu di assistenza, ùn esitate micca à cuntattateci.

v

Posti simili